• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ikdienas kreativitātes saistība ar emociju regulāciju

Thumbnail
Открыть
299-22770-Treilone_Linda_lt08061.pdf (391.3Kb)
Автор
Treilone, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raščevska, Malgožata
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma mērķis bija noskaidrot ikdienas kreativitātes saistību ar emociju regulāciju. Pētījumā piedalījās 60 studenti vecumā no 18 līdz 30 gadiem, vidējais izlases vecums 22 gadi, 50 % sievietes, 50 % vīrieši. Pētījumā izmantotas: Ikdienas uzvedības aptauja (Raščevska, Perepjolkina, Dutkina, 2010) un Emociju regulācijas aptauja (Emotion Regulation Questionnaire /ERQ/, Gross & John, 2003). Latviešu valodā šo aptauju ir adaptējusi M. Morozova (Morozova, 2011). Pētījuma rezultāti rāda, ka ikdienas kreativitāte nav statistiski nozīmīgi saistīta ar emociju regulāciju, bet ir nelielā līmenī saistīta starp ikdienas kreativitāti un emociju regulācijas dimensijām - muzikālo un kognitīvo pārvērtēšanu. Tā kā pētījumā neuzrādījās saistība starp ikdienas kreativitāti un emociju regulāciju, tas noved pie secinājuma, ka pētījuma dalībnieki var būt ar dažādu kreativitātes pakāpi un ar dažādām emociju regulācijas spējām.
 
The aim of the research was to find the relationship between everyday creativity and emotion regulation. There took a part in the study 60 students in age between 18 and 30. The average of the representative sample is 22 years, 50% are female, 50% male. There were used such methods: Everyday behavior creativity questionnaire (Raščevska, Perepjolkina, Dutkina, 2010) and Emotion Regulation questionnaire ( Gross & John, 2003). Latvian questionnaire were adaptation M. Morozova (Morozova, 2011). The results of the research show that everyday creativity not related to the emotion regulation. But there is small relation between everyday creativity and emotion regulation dimension - musical and cognitive reappraisal. As in research did not show relation between everyday creativity and emotion regulation results lead down that participant were with different creativity level and different emotion regulation ability.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10047
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV