Vārdu krājuma paplašināšana 1.-2.klašu skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem
Autor
Krapivņicka, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma – „Vārdu krājuma paplašināšana 1. – 2. klašu skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem.”
Diplomdarba autore Ieva Krapivņicka. Diplomdarba mērķis ir apkopot un izmantot koriģējoši attīstošās darbības metodes un paņēmienus vārdu krājuma paplašināšanā 1. – 2. klašu skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem.
Teorētiskajā daļā veikts 1. – 2. klašu skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem un piecgadīga bērna pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums. Raksturotas vārdu krājuma paplašināšanas iespējas 1. – 2. klašu skolēniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem ievērojot vecumposma un attīstības īpatnības.
Izklāstītas teorētiskās atziņas, kas nepieciešamas pedagoģiskā izmēģinājuma veikšanai un rezultātu analīzei. Diplomdarba praktiskā daļa sastāv no pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, tās gaitas un rezultātu analīzes. Diplomdarbam ir pievienoti15 pielikumi.
Atslēgvārdi: logopēds, vārdu krājums, 1. – 2. klašu skolēni ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem, valodas sistēmas nepietiekama attīstība, garīgās attīstības traucējumi. Diploma author Ieva Krapivņicka.
Diploma theme – "Vocabulary expansion of the 1. – 2. classes for students with mild mental disabilities. "
Diploma aims – collect and use the corrective developing methods and techniques of vocabulary expansion for the first and second classes students with mild mental disabilities.
The theoretical part is done for 1. – 2. grade students with mild mental disabilities and five year child's educational-psychological characteristics.
Characterised vocabulary
expansion options for 1. – 2. classes students with mild mental disabilities under age group
and development characteristics. Some theoretical
knowledge required for teaching piloting and analysis of the results is done here.
The diploma practical part consists of a pilot educational activity, its development and some results of its analysis.
There are15attachments for particular diploma paper,
Keywords: a speech therapist, vocabulary, first and second class students with mild mental disabilities, language systems inadequate development, mental.