• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Daudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēļu problemātiskas lietošanas saistība ar spēlēšanas motivācijas veidiem

Thumbnail
View/Open
299-23527-Silina_Anna_as09526.pdf (385.9Kb)
Author
Siliņa, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Damberga, Ilze
Date
2013
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai pastāv saistība starp daudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēļu problemātisku lietošanu (DSTLS) un spēlēšanas motivācijas veidiem. Pētījumā piedalījās 65 dalībnieki, vecumā no 14 līdz 40 gadiem. Dalībnieki aizpildīja divas tiešsaistes aptaujas: Tiešsaistes spēļu spēlēšanas motivācijas veidu skalu, lai noteiktu spēlēšanas motivācijas veidus, un Problemātiskas tiešsaistes spēļu spēlēšanas skalu, lai noteiktu problemātisku spēlēšanu. Pētījuma rezultātos tika atklāta pozitīva korelācija starp DSTLS problemātisku lietošanu un spēlēšanas motivāciju. Tāpat tika atklāta pozitīva korelācija starp DSTLS problemātisku lietošanu un imersijas motivāciju – vēlmi iegrimt virtuālajā pasaulē, izpētīt to un veidot sava tēla stāstu. Atslēgas vārdi: DSTLS, DSTLS problemātiska lietošana, DSTLS spēlēšanas motivācijas veidi.
 
Aim of this research was to determine whether there is correlation between massively multi-player online role playing game (MMORPG) problematic use and gaming motivations. Data were concluded from 65 participants, at age from 14 till 40. Participants filled two online questionnaires: Online Gaming Motivations Scale, to determine gaming motivations, and Problematic Online Gaming Questionnaire, to determine MMORPG problematic use. Results showed positive correlation between MMORPG problematic use and gaming motivations. And results showed positive correlation between MMORPG problematic use and immersion motivation – desire to be immersed in virtual world, explore it and make story for character. Key words: MMORPG, MMORPG problematic use, MMORPG gaming motivations.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10057
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV