• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību vides kvalitātes novērtēšana pirmsskolā.

Thumbnail
Открыть
299-24662-Kalvane_Aija_ad07076.pdf (3.109Mb)
Автор
Kalvāne, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs izstrādāts ar mērķi, pamatojoties uz teorētisko avotu un esošās situācijas izpēti, sniegt rekomendācijas ieinteresētajām pusēm par pirmsskolas mācību vides kvalitātes pilnveidi. Maģistra darba aktualitāte saistīta ar vienotu pirmsskolas izglītības mācību vides izpratnes un mācību vides novērtēšanas trūkumu, kā arī ar zinātniskās literatūras un praktiskās darbības atziņām, ka pirmsskola līdzās ģimenei ir bērna pirmā mācīšanas un mācīšanās vide, kurai ir būtiska nozīme bērna attīstībā. Kā atbilde uz pētniecisko jautājumu ir uzskatāma pētījuma rezultātu analīze, kuru ņemot vērā, secināts, ka mācību vides kvalitāti pirmsskolā visbūtiskāk ietekmē personāla profesionālā kompetence, kā arī organizatoriskā vide, kuras viens no apakškomponentiem ir personāla vadība. Atslēgvārdi: pirmsskolas mācību vide, kvalitāte, novērtēšana, kvalitātes novērtēšanas mērinstrumenti, ECERS-R.
 
Master’s thesis has been worked out with the aim, on the basis of theory and the research of the current situation, to make recommendations for stakeholders on the improvement of the quality of early childhood learning environment. Actuality of the master’s thesis is related to the lack of common understanding of early childhood environment and the lack of its evaluation, as well as to the scientific literature and practical knowledge that preschool (besides the family) is the child’s first teaching and learning environment, which is crucial for a child’s development. As a response to research question is the analysis of the results of the study. The results allowed to conclude that professional competence of the staff, as well as the human resource management has the most significant impact on the quality of the early childhood learning environment. Keywords: early childhood learning environment, quality, evaluation, quality evaluation tools, ECERS-R.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10071
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV