Internets kā mācību līdzeklis
Author
Pielēna-Pelēna, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kiseļova, Rita
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Internets kā mācību līdzeklis” mērķis ir izpētīt Interneta pieejamību Latvijas skolās un izstrādāt ieteikumus informātikas mācību programmas sadaļas „Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana” mācīšanai vidusskolā.
Diplomdarba teorētiskajā daļā tika analizēti literatūras avoti, interneta resursi un mācību materiāli interneta mācīšanai vidusskolā, tika izpētīta interneta pieejamība Latvijas skolās, skolēnu ieinteresētība interneta apgūšanā un izmantošanā, kā arī darba autore pilnveidoja informātikas sadaļas „Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana” plānojumu.
Diplomdarbs sastāv no 62 lapaspusēm un 3 pielikumiem, darbā ietvertas 5 tabulas un 16 attēli. The aim of the bachelor paper „Internet as a learning tool” is to investigate the accessibility of the Internet in the schools of Latvia and to develop recommendations for the informatics lessons section “The exploitation of the information gaining and communication resources” in the secondary school programme.
In the theoretical part of the paper the available literature sources, Internet resources and learning tools for secondary school programs were examined, the accessibility of the Internet in the schools of Latvia and the level of involvement of the school children in learning process, the level of interest in acquisition of knowledge on the usage of Internet estimated. Also, the author has developed the layout of the informatics lessons section “The exploitation of the information gaining and communication resources”.
The paper consists of 62 pages and 3 appendixes, including 5 tables and 16 pictures.