Sociālo prasmju veidošanās matemātikas mācībās 6.klasē
Автор
Sidorova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žogla, Irēna
Дата
2006Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir “Sociālo prasmju veidošanās matemātikas mācībās 6. klasē”.
Darba autore veic pētījumus Jelgavas rajona Teteles pamatskolas 6. klases skolēniem, kā sociālas prasmes un iemaņas var attīstīt matemātikas mācībās, izmantojot portfolio metodi.
Darbs sastav no ievada, kurā tiek pamatota temata aktualitāte, norādīts pētījuma objekts, priekšmets, pētījuma mērķis un uzdevumi. Balstoties uz literatūras un pedagoģiskā darba pieredzi, tiek izvirzīta darba hipotēze.
Darbs sastāv no 2 daļam.
Pirmā daļa – teorētiskā – atspoguļo socializācijas procesa būtību un nozīmi, akcentējot sociālo prasmju un iemaņu attīstīšanu skolēniem, izvērtējot savu mācību darbu.
Otrā daļa kā eksperementālā daļa – tajā ir izstrādāta portfolio izveides struktūra, mērķis un apkopoti rezultāti, atspoguļots kā šie rezultāti veicina sociālo prasmju un iemaņu nostiprināšanos matemātikas mācības. Tālāk seko secinājumi, kuros ir parādīts, kā maģistra darbam izvirzītais mērķis ir sasniegts un hipotēze apstiprinājusies. Kā pielikums ir attēlots 6. klases skolēna portfolio izveides piemērs. Maģistra darba apjoms 86 lpp. Izmantoti 56 literatūras avoti, 15 pielikumi, 7 shēmas, 5 tabulas. The theme of Master's paper is “Development of pupils' social skills in Mathematics studies (form 6)".
The author has done researches in the Tetele Primary School in Jelgava's region.
There has shown as social knowledges and skills can be developed at lessons of mathematics using a portfolio method.
This paper consists of the two chapters. In the introduction you can find the theme, aim, subject and tasks of this paper. According to the literature of unpedagogical experience the hypothesis has been put forward.
Theoretical aspect of the first chapter reflects essence of process and values, doing accent in social skills and skills in development of the pupil, estimating the work of the teacher. The second chapter is devoted to the practice. It's an experiment, in which is developed by a portfolio, its structure, the purpose and the results showing these results, promoting is shown to social skills and skills which are fixed at lessons of mathematics.
There are 86 pages in this paper. The list of literature and appendixes are supplied to this work.