• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu adaptācija mācību procesā 1.klasē.

Thumbnail
Открыть
299-24812-Berzina_Margita_PmSk040025.pdf (327.5Kb)
Автор
Bērziņa, Margita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba saturs: Sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras avotu saraksta, 6 pielikumiem. Atslēgas vārdi: sākumskola, jaunākais skolas vecums, adaptācija. Diplomdarba mērķis: Analizēt jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas procesu un izstrādāt programmu adaptācijas periodam 1. klasē. Diplomdarba teorētiskā daļa Balstās uz dažādu psihologu, pedagogu un zinātnieku atziņām par jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācijas īpatnībām. Diplomdarba praktiskajā daļā Tika pētīta jaunākā skolas vecuma bērnu adaptācija mācību procesā, izmantojot aptaujas metodi, anketēšanu un arī novērošanu. Tas ļauj secināt, Ka darbam izvirzītais mērķis ir sasniegts, un to apstiprina pētījuma rezultāti. Pētījuma bāze: Cēsu rajona Veselavas pamatskolas 1. klases 10 skolēni.
 
The table of contents: preface, theoretical part, practical part, conclusions, the list of literature with an 6 appendix Key – words: Primary education, the age of young learners, adaptation The target of the research: To analyse the adaptation process of young learners and to draw up an adaptation period programme for the in Form 1. The theoretical part Is based on the cognitions of different psychologists, pedagogues and scientists and about the adaptation features of young learners. In a practical part There was searched out the adaptation of young learners in the learning process, using the methods of questionaires, inquiring and obsrevation. The conclusion: The target of this topic is achieved. The tasks are carried out and they are asserted by the results of this degree work. The centrē of the research: Veselava Primary school, 1. class( 10 children)
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10085
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV