• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāja profesionālā darbība kā pusaudžu ar garīgās attīstības traucējumiem sociālo prasmju veicinātāja

Thumbnail
Открыть
299-24911-Vaite_Liene_Peda020198.pdf (350.6Kb)
Автор
Vaite-Gulbe, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot skolotāja profesionālās darbības iespējas, pusaudžu ar garīgās attīstības traucējumiem, sociālo prasmju veicināšanā. Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, bakalaura darba autore ir veikusi teorētiskās literatūras izpēti, noskaidrojusi garīgās attīstības traucējumu iedalījumu, skolotāju profesionalitātes rādītājus, apzinājusi būtiskākās sociālās prasmes, kuras būtu nepieciešams attīstīt bērniem ar garīgo atpalicību, veikusi mācību metožu apzināšanu un analīzi, kā arī veikusi praktisko pētījumu. Bakalaura darbā izvirzītā hipotēze - ja skolotājs savā profesionālajā darbībā izmanto uzskatāmības metodes un ir radoša darba pieeja, tiek veicinātas pusaudžu ar garīgās attīstības traucējumiem, sociālās prasmes – darba izstrādes gaitā tiek pierādīta. Bakalaura darbs sastāv no četriem plāna punktiem, pētījuma, ievada, nobeiguma un pielikumiem. Izstrādātais bakalaura darbs ir praktiski pielietojams, strādājot ar bērniem, kuriem ir garīgās attīstības traucējumi.
 
The aim of the bachelor’s work is to ascertain possibilities of teacher’s professional activities as a stimulating factor for social skills development among teenagers with mental disabilities. In order to attain the set target, the author of the bachelor’s work has performed a research of theoretical literary sources, ascertained the classification of mental disabilities, teachers’ professionalism pointers, recognized the most substantial social skills, that would be necessary to develop among children with mental disabilities, performed recognition and analysis of educational methods, and also performed a practical investigation. The bachelor’s work sets the following hypothesis: if the teacher in his/her professional activities uses demonstrative methods and a creative approach, it stimulates social skills development among teenagers with mental disabilities, and this hypothesis was proved during the work development. The bachelor’s work includes four points of the plan, an introduction, a conclusion and annexes. The developed bachelor’s work is practically usable in work with children with mental disabilities.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10093
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV