Radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7.klasē
Author
Jugāne, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma objekts: Mācību process.
Pētījuma priekšmets: Radošas darbības sekmēšana.
Pētījuma mērķis: Izpētīt radošās darbības sekmēšanas iespējas latviešu valodas stundās 7. klasē.
Uzdevumi:
1.Vākt, analizēt pedagoģisko literatūru par radošumu, radošu darbību.
2.Izzināt radošas darbības jēdzienu.
3.Izpētīt radošā procesa būtību.
4.Izanalizēt radošas darbības veidošanās struktūru ,t.i., radošas darbības mērķi, motivāciju, kā arī metodes pusaudžu radošas darbības sekmēšanai.
5.Noteikt radošas darbības rezultātu.
6.Izzināt pusaudžu vecumposma pedagoģiski psiholoģisko raksturojumu pētāmās problēmas aspektā.
7.Pētīt Stradu pamatskolas 7. klases skolēnu radošo darbību.
8.Veikt izmēģinājumdarbību latviešu valodā 7. klasē un analizēt to.
Metodes:
Literatūras analīze.
Anketēšana.
Izmēģinājumdarbība.
Pētījuma bāze: Gulbenes rajona Stradu pamatskolas 7. klases 10 skolēni.
Darba struktūra: Saturs, ievads, 3. daļas, nobeigums, literatūras saraksts ar 44 vienībām, 6 tabulām, 3 shēmām, 6 diagrammām, 6 pielikumiem. Object of the research: Study process
Subject of the research: Promotion of the creative process
Aim of the study: To study the possibilities of developing a creative personality in the Latvian language classes in Grade 7..
Objectives:
1.To collect, analyze the pedagogical literature on creativity
2.To study the term „Creative activity”
3.To study the esence of the creative process
4.To analyze the structure of developing of a creative personality, its aims, motivation as well as methods for ptomoting adolescents’ creativity
5.To study the creative activity of Grade 7 pup[ils at Stradi basic school
6.To carry out the pedagogical action research in Grade 7 and to analyze it
Methods:
Literature analysis
Questionnairing
Action research
Structure of work: Introduction, three parts, Conclusions, bibliography