Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVabale, Andraen_US
dc.contributor.authorBaumane, Ingunaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:51Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25570en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10119
dc.description.abstractHipotēze. Agrīni novērtējot četrus piecus gadus vecus bērnus ar psihomotorās attīstības aizturi, ir iespējams pamatīgāk un savlaicīgāk plānot un realizēt aizkavēto prasmju un iemaņu attīstības korekciju, šai procesā izmantojot M.Montesori pedagoģiju. Mērķis. Pamatojoties uz teorētiskās literatūras un pedagoģiskās pieredzes analīzi, izstrādāt četrus piecus gadus vecu bērnu attīstības novērtēšanas skrīningtestus un korekcijas iespējas, izmantojot M. Montesori pedagoģiju. Teorētiskajā daļā sniegts M. Montesori pedagoģijas kā netradicionāla audzināšanas stila īss raksturojums; aprakstīta bērna bioloģiskā un psiholoģiskā izpratne M . Montesori skatījumā; atklāta M. Montesori pedagoģijas pamatprincipu būtība; sniegts četrus piecus gadus vecu bērnu psihomotorās attīstības raksturojums; bērnu ar psihomotorās attīstības aizturi agrīnas novērtēšanas un korekcijas iespējas, pamatojoties uz M. Montesori pedagoģiju. Teorētiskās daļas pētījums balstās uz M. Montesori, H. Holtštīges, H. Helmingas, I. Beļicka, D. Lieģenieces, G. Svences, V. Krinkeles, Z. Lūciņas atziņām. Praktiskajā daļā , izmantojot autores izveidoto skrīningtestu, tika nodiagnosticēti 10 četrus piecus gadus veci bērni ar psihomotorās attīstības aizturi, noteiktas viņu attīstības aizkavētās jomas, izstrādāts un veikts korekcijas attīstošais darbs, balstoties uz M. Montesori pedagoģijas pamatprincipiem; tika veikta atkārtota bērnu testēšana un iegūto rezultātu analīze. Lappušu skaits. 62 Attēlu skaits. 23 Tabulu skaits. 2 Izmantotie literatūras avoti. 32 Atslēgas vārdi. Novērtēšana, korekcija, Montesori pedagoģija.en_US
dc.description.abstractHypothese Mit der frŅhen Einschätzung von vier und fŅnfjährigen Kindern mit den Hemmungen der psychomotoren Entwicklung, ist es mĻglich rechtzeitig und grŅndlich die Entwicklung der verhinderten Fertigkeiten zu korrigieren. Ziel. Aufgrund der Analyse der theoretischen Literatur und der pädagogischen Erfahrung, Sreenigstests fŅr die Entwicklungs vier und fŅnfjährige Kinder und die MĻglichkeiten der Korrektion auszuarbeiten, mit Hilfe der Montessoriepädagogie. Im theoretischen Teil wird kurz der alternative Erziehungsstil der Montessori Pädagogie charakterisiert., es wird das biologische und psyhologische Verständnis des Kindes aus der Sicht von Montessori beschrieben, das Wesen der Grundprinzipien von Montessori widerspiegelt, die Charakteristik der psyhomotoren Entwicklung von 4 bis 5-jährigen Kindern, die MĻglichkeiten der Einschätzung und der Korrektion von Kindern mit Hemmungen der psychosomatischen Entwicklung, aufgrund der Pädagogie von Montessori gegeben. Im praktischen Teil wurden mit Hilfe des Screenigstests der Autorin zehn vier- und fŅnfjährige Kinder mit psychomotoren Hemmungen getestet, die Hemmungsbereiche ihrer Entwicklung festgesetzt. Aufgrund der Prinzipien von Montessori Pädagogie wurde die Korrektionsarbeit ausgearbeitet und durchgefŅhrt, es wurde wiederholtes Testen von Kindern durchgefŅhrt und die Resultaten analysiert. Seitenzahl 62 Bilderzahl 23 Tabellen 2 Literaturquellen 32 SchlŅsselwĻrter. Bewertung. Korrektion. Pädagogie von Montessorieen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas vecuma bērnu agrīnas attīstības novērtēšanas un korekcijas iespējas speciālajā pedagoģijā, pamatojoties uz Marijas Montesori pedagoģijas pamatprincipiemen_US
dc.title.alternativePossibilities of early assessment and correction of preschool children’s development in special pedagogy on the basis of Maria Montessori’s pedagogical principlesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию