• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Atbalsta sistēmas veidošana riska bērniem ārpusģimenes aprūpes apsākļos.

Thumbnail
Открыть
299-25719-Tiruma_Jolanta_jt05017.pdf (692.9Kb)
Автор
Tīruma, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Master work „ Modelling assistance system for risk children in circumstances of outdoor family attendance” is developed by Jolanta Tīruma under leading of academic chief prof. Ilze Ivanova. In result of developing master work , in opinion of author , is attained prognathic goal, where is analysed theoretic literature, estimate theoretic substantiation of assystance system, analysed praxis function of Riga self-goverment childrens house „Ilga” and elaborated recomendations for improvement of system for risk children in circumstances of outdoor family attendance. In the part of theoretical investigation is viewed and analysed essential of social assistance system and it’s meaning in solving social problems. Examined typeforms of alternative assistance systems , theirs efficienty and offered exposure of favours. Clarifyed meaning of assystence systems of risk childrens in providing theirs problems and needs. Analysed theoretical elaborations about inter-business and inter-agency cooperation, keystones for it’s establishing and function providing, sense of inter-business team in ensuring assistence systems. Theoreticaly considered meaning of society, social enviroment and family, their influence on personalities upgrowth of new human. Clarifyed what is meaning of societies, environment’s and families assistance to educate psyhosocial and communications know-how for children. In the part of practical investigation is provided opinion of orphanage’s educatees about approachability of assistance services in orphanage, as well analysed opinion of social pedagogues, social servants, orphan-court servants, psychologists, medical servants and police representatives about meaning of assistance system. In the end is offered recomendations for improvement of system for risk children in circumstances of outdoor family attendance.
 
Maģistra darbu “Atbalsta sistēmas veidošana riska bērniem ārpusģimenes aprūpes apstākļos” izstrādāja Jolanta Tīruma, zinātniskās vadītājas prof. Ilzes Ivanovas vadībā. Maģistra darba izstrādes rezultātā, autores skatījumā sasniegts izvirzītais mērķis, kur tika analizēta teorētiskā literatūra, izvērtēts atbalsta sistēmas teorētoskais pamatojums, analizēta Rīgas pašvaldības bērnu nama “Ilga” atbalsta sistēmas darbības prakse un izstrādāti ieteikumi atbalsta sistēmas pilnveidošanai riska bērniem ārpusģimenes aprūpes apstākļos. Teorētiski pētnieciskajā daļā apskatīta un analizēta sociālās atbalsta sistēmas būtība un tās nozīme sociālo problēmu risināšanā. Apskatītas alternatīvās atbalstu sistēmas formas, to efektivitāte un piedāvāto pakalpojumu klāsts. Noskaidrota atbalsta sistēmas nozīme riska bērnu viņu problēmu un vajadzību nodrošināšanā. Analaizētas teorētiskās nostādnes par starpprofesionālo un starpinstitucionālo sadarbību, tās veidošanas un funkcionēšanas nodrošināšanas pamatprincipiem, par starpprofesionāļu komandas nozīmi atbalsta sistēmas nodrošināšanā. Teorētiski aplūkota sabiedrības, sociālās vides un ģimenes nozīme, to ietekme uz jaunā cilvēka personības attīstību. Noskaidrota kāda nozīme ir sabiedrības, vides un ģimenes atbalstam attīstot bērnos psihosociālās un komunikācijas prasmes. Praktiski pētnieciskajā daļā apkopots audzēkņu viedoklis par atbalsta pakalpojumu pieejamību bērnu namā, kā arī sociālo pedagogu, sociālo darbinieku, bāriņtiesas darbinieku, psihologu, mediķu un policijas pārstāvju viedokļu analīze par arbalsta sistēmas nozīmi. Nobeigumā tiek piedāvāti ieteikumi atbalsta sistēmas pilnveidošanai riska bērniem ārpusģimenes aprūpes apstākļos un gala secinājumi par atbalsta sistēmas nozīmi.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10125
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV