Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorCibiņa, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:55Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2636en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10151
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir „Rotaļa-komunikācijas veicinātāja bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem.” Tēma pieteikta, balstoties uz atziņu, ka pedagoģiskā procesā humānistiskai pieejai atbilst rotaļas metode, ar kuras palīdzību tiek veicināta komunikācijas attīstība. Darbā akcents tiek likts uz veiksmīgu komunikāciju bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem un dažādu komunikācijas līdzekļu izmantošanu un pilnveidošanu. Pētījuma mērķis ir veikt pētījumu par rotaļu kā komunikācijas veicinātāju bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Maģistra darba autore veikusi komunikācijas un rotaļas jēdziena teorētisku pamatojumu zinātniskajā literatūrā, izstrādājusi bērnu ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģisko analīzi, pamatojoties uz zinātnisko literatūru un praktiskā 5 gadu darba pieredzi. Katram pētījumā iesaistītajam bērnam pētījuma gaitā tiek izstrādāti ieteikumi komunikācijas veicināšanai, izmantojot rotaļu. Ieteikumu izmēģinājums veikts skolā un sadarbībā ar sociālā aprūpes centra darbiniekiem arī sociālās aprūpes centrā. Pētījuma rezultātu apkopojumā analizēti komunikācijas līdzekļi un to izmantošana bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem. Pētījums nākotnē tiek virzīts uz individuālu komunikācijas karšu izveidi, bērnam pārejot uz pieaugušo aprūpes centru.en_US
dc.description.abstractThe title of the master thesis is „The game – an endorser of the communication for children suffering from moderate mental disorders“. The title finds its origin in the proposition that during the teaching process the correlative for the humanistic approach is a method of game, by which we promote the development of the communication. The thesis focuses on a successful communication for children suiffering from moderate mental disorders, as well on the use and improvement of different communication tools. The purpose of the thesis is to research the game as an endorser of the communication for children suffering from moderate mental disorders. Relying on the scientific literature and 5 years of personal practice, the author of the thesis has theoretically justified the concepts „communication“ and „a game“ in the scientific literature and has developed an educationally psychological analysis of children suffering from moderate mentala disorders. For each of the involved children in the research, there are developed suggestions for endorsment of the communication with the help of the game. The experiment of the suggestions has been conducted in a school and, in cooperation with the relevant staff, in a social care center. The summary of the results of the research consists of analysis of the tools of communication and their use for children suffering from moderate mental disorders. The research is intended for the development of individual communication cards, when a child is being transferred to an adult social care center.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa - komunikācijas veicinātāja bērniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativePlay as a means of the development of heavily deprived children's communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию