Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māraen_US
dc.contributor.authorKodoliņa, Rūtaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other27015en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10165
dc.description.abstractRūtas Kodoliņas diplomdarbs „Mācību tēmas „Apģērbs” apguve mājturībā un tehnoloģijās 1.-4. klasē” uzrakstīts latviešu valodā, tajā ir 155 lapaspuses, 1 tabula, 50 attēli un 6 pielikumi. Darbā analizētas tēmas „Apģērbs apguves iespējas, mācību satura atlases kritēriji, jaunāko klašu vecumposma īpatnības, mācību metodes un uzskates līdzekļi, tēmu integrācijas iespējas, veikta esošās situācijas izpēte. Tēma „Apģērbs” ir būtiska mācību satura sastāvdaļa, apgūstot savas dzīvesvides veidošanu un sakārtošanu, attīstot estētisko un ētisko izjūtu, veidojot skolēnu gaumi. Darba gaitā ir atlasīts un apkopots mācību saturs, metodiskie uzskates līdzekļi, izveidots tematiskais plāns, stundu plāni, darba lapas ar uzdevumiem. Pēc tematiskā plāna aprobācijas mācību darbā ir izstrādāti ieteikumi skolotājiem, mācot tēmu „Apģērbs” 1.-4. klasē. Atslēgvārdi: apģērbs, mājturība un tehnoloģijas, mācību saturs.en_US
dc.description.abstractDiploma work of Ruta Kodolina „Acquisition of the theme “Clothing” in handicraft lessons in Grades 1 – 4” is in latvian, contain pages 155, 1 table, 50 pictures and 6 supplements. In the diploma work author analyses acquires possibilities of the theme “Clothing”, selection criterions of teaching content, psychological qualities of school child in Grades 1-4, teaching methods and visual aids, integration possibilities, to study existing situation. Theme “Clothing” is relevant component of teaching content, if we acquire modeling and arrange environment of life, develop esthetic and ethical sense, make taste of school child. In the work author select and summarize teaching content, methodic visual aids, make curriculum, timetable and blanks with tasks. After realization of curriculum author work out recommendations for teachers, who teach theme “Clothing” in handicraft lessons in Grades 1-4. Keywords: clothing, handicraft, teaching content.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību tēmas „Apģērbs” apguve mājturībā un tehnoloģijās 1.-4. klasēen_US
dc.title.alternativeAcquisition of the theme „Clothing” in home economics and technologies in Grade 1-4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record