Praktisko darbu nozīme rokdarbu stundās bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā
Author
Iņģiste, Vineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Krauce, Antra
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis: noskaidrot un analizēt praktisko darbu nozīmi speciālajā skolā
Pētījuma metodes:
•literatūras izpēte;
•pedagoģiskais pētījums, kas ietver speciālās pētīšanas metodes:
•iepazīšanās ar bērna attīstības vēsturi,
•novērošana,
•vērtēšana,
•audzēkņu darbības rezultātu analīze.
•dokumentu izpēte un analīze
•pārrunas
Pētījuma uzdevumi:
1.Izpētīt pedagoģisko, psiholoģisko un speciālo literatūru par izvirzīto problēmu.
2.Veikt pedagoģisko pētījumu par rokdarbu apguves ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstība traucējumiem personības attīstību, praktisko darbu.
3.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus.
Darba struktūra:
anotācija, saturs, ievads, piecas nodaļas, nobeigums ar secinājumiem, izmantotās literatūras un 38 avotu saraksts, 9 pielikumiem. Das Forschungsziel: aufklären und analysieren die praktische Arbeitenbedeutung in der Spezialschule
Die Forschungsmethoden:
•die Erforschung der Literatur,
•die pädagogische Forschung, die man speziale Forschungsmethoden enthaltet:
odie Bekanntschaft mit der Geschichte des Kindesentwicklung,
odie Beobachtung,
odie Wertung,
odie Arbeitszusammenfassungen der ZĻglingen.
•die Erforschung und Analyse der Dokumenten,
•die Besprechungen.
Die Erforschungsaugaben:
1.Die pädagogische, psychologische und speziale Literatur Ņber das erhobene Problem zu erforschen.
2.Die pädagogische Forschung Ņber die Einwirkung der Handarbeitenaneignung auf PersĻnlichkeitsentwicklung und auf praktische Arbeit des geistig behindertes Kindes zu machen.
3.Die Ergebnissezusammenfassung und Analysierung zu machen.
Die Arbeitsstruktur: die Annotation. der Inhalt, die EinfŅhrung, 5 Abteilungen, der Abschluß mit den SchlŅssen, 38 Einheiten des Quellen- und Literaturnachweis, 9 Beilagen.