Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorBernāne, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:59Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27540en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10185
dc.description.abstractDiplomdarbā “Lasīšanas traucējumu korekcija sākumskolas vecuma skolēniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamību” tiek apskatītas lasītprasmes pilnveidošanas iespējas un veikta fonemātiskās uztveres korekcija jaunākā skolas vecuma bērniem. Tiek piedāvāts lasīšanas mācības raksturojums, analizēti tās mērķi, uzdevumi un apguves posmi. Diplomdarbā izmantotas S.Tūbeles, A.Ļubļinskas, G.Svences, I.Miltiņas, Ā.Ptičkinas un citu autoru gūtās atziņas par lasītprasmes un fonemātiskās uztveres attīstīšanu jaunākā skolas vecuma bērniem. Tiek piedāvātas darba metodes un vingrinājumi lasītprasmes pilnveidošanai un fonemātiskās uztveres attīstīšanai. Pētnieciskajā darbā pētīti un analizēti 1. klases skolēni, kuriem novēroti fonemātiskās uztveres un lasīšanas traucējumi. Pētījuma rezultāti apkopoti un analizēti pirms un pēc korekcijas darba. Autore izdarījusi secinājumus par fonemātiskās uztveres attīstīšanas nozīmi lasītprasmes pilnveidošanā. Veicot pētniecisko darbu, autore nonāca pie atziņām, ka: 1.ja netiek attīstīta fonemātiskā uztvere, rodas grūtības lasītprasmes apguvē; 2.logopēdiskie vingrinājumi palīdz bērnam attīstīt fonemātisko uztveri un lasītprasmi.en_US
dc.description.abstractThe graduation paper describes options to improve literacy and provides analysis of phonemic perception for primary school children development. The paper describes reading lessins, analysis of their objectives, tasks and learning steps. The conclusions of S. Tūbele, A.Ļubļinska, G.Svence, I.Miltiņa and Ā.Ptičkina on development of literacy and phonemic perception for primary school children have been used in the paper. The working methods/technigues and excercises to improve literacy and phonemic perception are provided. The research examines and provides analysis of 1st class children with literacy and phonemic perception disorders. The study results are summarized and analyzed before and after the correction work. The author has come to the following conlusions regarding the importance of phonemic perception for improvement of literacy: 1.if the phonemic perception is not developed there will be disorders in literacy; 2.the speech excercises help children to improve phonemic perception and literacy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšanas traucējumu korekcija sākumskolas vecuma skolēniem ar fonētiski fonemātisko nepietiekamībuen_US
dc.title.alternativeCorrection of reading disturbances of primary school pupils with phonetic – phonematic insufficiencyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige