Radošās domāšanas attīstības veicināšana ar līniju izpēti Vinsenta van Goga ainavās mākslas skolas 3.klasē
Author
Fomina, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Ausma
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums - Radošās domāšanas attīstības veicināšana ar līniju izpēti Vinsenta van Goga ainavās mākslas skolas 3.klasē.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot radošās domāšanas attīstības iespējas pētot līniju Vinsenta van Goga ainavās mākslas skolas 3. klasē.
Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti uzdevumi. Četrās diplomdarba nodaļās tiek apkopoti materiāli par radošo domāšanu, tās attīstīšanas iespējām ar mākslas palīdzību, līniju izpēte Vinsenta van Goga ainavās, uzdevumu kopas izveide, veikta un analizēta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība.
Darba gaitā autore noskaidroja, ka Līniju izpēte Vinsenta van Goga ainavās ir piemērota tēma un sniedz dažādas iespējas radošās domāšanas attīstības veicināšanai Thema of diploma work is Creative thinking development facilitation with the line research into Vincent Van Goghs landscapes in third class, school of arts.
The aim of project is clear up facility whereby can develop creative thinking, researching line into Vincent Van Goghs landscapes in third class, school of arts.
So that to aciev the aim fas get link up tasks. In four of departmental was get materials about creative thinking and, how art develop it, the line research into Vincent Van Goghs landscapes, practical activity positive and negative sides, the pupil work assessing, analysis pedagogical activitys.
During work, author came to conclusion that line in Vincent van Goghs landscapes isconvenient and offer different facilities to develop creative thinking.