Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorKučiere, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:05Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2968en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10241
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePriekšmetiskās vides nozīme matemātisko priekšstatu veicināšanā 4-5 gadus veciem bērniem Rīgas pirmsskolas izglītības iestādē "X"en_US
dc.title.alternativeRole of the subject environment in promotion of mathematical notinos of 4-5 years old children at Riga preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record