Internets kā vērtību orientācijas nozīmīgs faktors jauniešiem vecumā no 15- 19 gadiem.
Author
Lāne, Silga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Apsīte, Ludmila
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
S. Lānes maģistra darbā „Internets kā vērtību orientācijas nozīmīgs faktors jauniešiem vecumā no 15 - 19 gadiem ” tiek analizēts kāda loma vērtību orientācijā ir internetam un pie tā pavadītajam laikam jauniešiem vecumā no 15 līdz 19 gadiem.
Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par internetu, tā nozīmi izglītībā, tā lomu jauniešu dzīvē. Pirmajā nodaļā teorētiskajā literatūrā tiek apskatītas arī jauniešu vecumposmu galvenās īpatnības. Kā arī darba teorētiskās daļas 2.nodaļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par vērtībām, vērtību lomu izglītībā un vērtību orientāciju jauniešiem.
Maģistra darba pētnieciskajā daļā tiek apkopoti, analizēti un salīdzināti jauniešu anketēšanas rezultātā iegūtie dati.
Maģistra darba apjoms: 67 lpp; pievienoti 5 pielikumi un darbā izmantoti 80 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: internets, vērtības, jaunieši. S. Lāne Master's thesis "The Internet as an important factor in the value orientation of young people aged 15 - 19 years old" to be analyse the role of value orientation is the Internet and to the time spent of young people aged 15 to 19 years.
Work theoretical part to be analyse theoretically literature about Internet, the importance of education, its role in youth lives. The first chapter theoretical literature examines the main characteristics of young people age. As well of the theoretical part in chapter 2 is analyzed the theoretical literature on values, the value role of education and the value orientation of young people.
In the research of the Master's thesis are summarized, analyzed and compared of young people questionnaires data obtained.
Empirical part of Master's Thesis summarize, analyse and compare youth survey data obtained.
Size of Master's Thesis: 67 pages, added 5 increments and in bibliography are 80 literature sources.
Key words: Internet, values, young people.