Show simple item record

dc.contributor.advisorTreimane, Guntaen_US
dc.contributor.authorEniņa, Intaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:09Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other30387en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10270
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis bija izveidot kritērijus mācību sasniegumu vērtēšanā un pašvērtēšanā rokdarbos 4.klasē darbā ar papīru un novērtēt skolēnu prasmes dažādos darbības veidos. Lai kritērijus izveidotu, autore iepazinās ar dažādu autoru darbiem, kas pētījuši šo problēmu. Lai skolēnu novērtējums būtu objektīvs, autore katrai prasmei izstrādāja kritērijus, kurus apkopoja skolotāja un pašvērtējuma kartēs, katram darbības veidam. Šos kritērijus izmantoja praktiskajā darbībā. Jaunākajā skolas vecumā, liela nozīme ir skolēnu vecumposma īpatnībām. Diplomdarba laikā tika veikta praktiskā izmēģinājuma darbība, kura notika rokdarbu stundās 4.klasē. Pēc praktiskās darbības autore veica skolēnu prasmju izvērtēšanu pēc izveidotajiem kritērijiem, salīdzināšanu un rezultātu analīzi. Skolēni veica savu prasmju pašvērtējumu.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma paper was to make the criteria for assessing the 4 th grade schoolchildren’s skills to create a paper collage at the lessons of home economics. In order to make the above mentioned criteria the author of the diploma paper had been processing the literature written by various authors that had investigated the same question. To get the children’s skills assessment objective, the author of the diploma paper had made the criteria that were summarized on the teacher’s and children’s self – assessment cards. At the youngest schoolchildren’s age there is a great importance of the peculiarities of their age. While the diploma paper had been carried out, the author had made the experimental research at the 4 th grade lessons of home economics. When the practical part was over, the author of the diploma paper accomplished the assessment of the learns’ skills according to the followed the results of the research. The learners made the self – assessment of their skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu mācību sasniegumu vērtēšana rokdarbos 4.klasē darbā ar papīru.en_US
dc.title.alternativeAssessment of pupils’ academic achievements in handicraft in working with paper in Grade 4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record