Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorNeimane, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:10Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other30456en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10279
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir ”Ŗadošie uzdevumi radošas darbošanās un kritiskās domāšanas attīstīšanai angļu valodas stundās pamatskolā”. Darbs sastāv no divām daļām un septiņām apakšnodaļām. Darba teorētiskajā daļā noskaidroti jēdzienu radošums un kritiskā domāšana būtība, iezīmes, nepieciešamība mācību procesā, radošu darbību ietekmējošie faktori. Tika aplūkota arī skolotāja loma radošās darbības veicināšanā skolēnos, kā arī skolotāja un skolēna savstarpējās saiknes nozīme mācību procesā. Pētījumā procesā iepazītas pedagogu un psihologu atziņas. Darbs balstās galvenokārt uz Dz.Albrehtas,R.Alijeva,R.Bebres,D.Lieģenieces,F.Maslova,A.J.Kroplija u.c. atzinumiem. Pētījuma gaitā tika izstrādāti septiņi uzdevumi skolēnu radošās darbības un kritiskās domāšanas aktivizēšanai un izmēģināti praktiskajā darbībā. Pētījuma sākumā tika izpētīti 8.klases skolēnu interese, attieksme pret angļu valodas stundām, kā arī izpētītas metodes, kuras skolēniem visvairāk patīk. Pētījuma rezultātā izdarīti secinājumi, ka skolu praksē radošie uzdevumi veicina skolēnu aktivitāti, radošo darbību, kritisko domāšanu, kā arī ļauj apgūt lasīšanas, rakstīšanas, klausīšanās un runāšanas prasmes angļu valodas stundās.en_US
dc.description.abstractThe theme of the present diploma paper is „Creative tasks for developing creative activities and critical thinking in English class at secondary school”. The work consists of two main chapters and seven subchapters.The theoretical part of the work clarifies the interpretation of meanings creativity and critical thinking, its characteristics, necessity in the learning process as well as elements that affect the development of creative activities in schoolchildren.The role of a teacher in promotion of creative activities also has been described as well as the importance of a link between a teacher and the children in the learning process. During my research I have got acquainted with opinions of wellknown teachers psychologists such as Dz.Albrehta,R.Alijevs,R.Bebre,D.Lieģeniece,F.Maslow,AJ.Croply etc. Seven tasks for developing creative activities and critical thinking have been developed during the research process and put in practice.In the begining of the research there were 8. form children surveyed on their attitude to English as well as on methods they enjoy most at English lessons. The conclusions were drawn in the end of the research,.that the creative tasks can promote childrens creative activity,critical thinking and enable them to master reading.listening,writing and speaking skills at English lessons.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRadošie uzdevumi radošās darbības un kritiskās domāšanas attīstīšanai angļu valodas stundās pamatskolā.en_US
dc.title.alternativeCreative tasks for developing creative activity and critical thinking in English lessons at primary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию