Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKačkere, Ainaen_US
dc.contributor.authorVoiciša, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:11Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3057en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10293
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis – izpētīt jaunākā skolas vecuma bērnu mācību motivāciju ietekmējošos faktorus pedagoģiskajā procesā angļu valodas stundās. Viens no vadošiem sekmīgas mācību un audzināšanas darbības komponentiem ir pietiekami augsts motivācijas attīstības līmenis, kas izpaužas bērna tieksmē mācīties, būt skolēnam. Skolotāju pieredze rāda, ka mūsdienās, dažādu apstākļu dēļ, liela daļa sākumskolas skolēnu mācību darbā ir neaktīvi, neieinteresēti, viņi neizprot mācību nozīmi cilvēka dzīvē. Tas liecina, ka skolēniem ir zems motivācijas līmenis. Tā samazināšanās mācību laikā bieži ir saistīta ar to, ka ne visas bērnu cerības piepildās, un otrādi, skolēnu mācību motivācijas līmenis paaugstinās, kas var būt saistīts ar skolotāja personības ietekmi, kā arī uz skolotāja orientāciju uz izziņas spēju attīstību, oriģinālu pieeju mācību procesam. Diplomdarbā tika aplūkotas jaunākā skolas vecuma bērnu fiziskās attīstības un kognitīvo procesu attīstības īpatnības, tika skaidrota mācību motivācijas būtība un raksturoti svarīgākie mācību motivācijas veidi. Darbā tika apskatīts mācīšanas un mācīšanās process Praktiskajā daļā tika veikta anketas un novērojumu analīze un apkopoti ieteikumi mācību motivācijas rosināšanai. Diplomdarba izstrādē tika izmantotas sekojošas metodes: 1)literatūras izpēte un analīze, 2)teorētisko atziņu un praksē gūto datu sintēze, 3)personiskās pieredzes apkopošana un analīze.en_US
dc.description.abstractThe aim of diploma paper is to look into the main factors of scholastic motivation of children of primary school in the pedagogical process in English lessons. The high enough level of motivation finds expression in the child propensity to study, to be a pupil. It is one of the leading components of successful scholastic and upbringing work. The teachers experience shows that the great part of children of primary school is not active and interested in new knowledge; they don’t understand the main meaning of learning process in people life. It points at low level of children motivation. The decrease of it is connected with the children expectations which aren’t always realized. But the rise of the level of scholastic motivation is connected with the influence of teacher’s personality, with the original point of view to the learning process. The individualities of development of physical and cognitive process are considered, the nature of scholastic motivation is explained and the main forms of motivation are described in the diploma paper. The analysis of questionnaire and observations is done and the recommendations for excitation of scholastic motivation are summarized in the practical part of the diploma paper. There are three main methods – the analysis of literature, the synthesis of theoretical and practical facts and the summarization of individual experience in the diploma paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMācību motivācijas veicināšana angļu valodas stundās 3.- 4.klasēs.en_US
dc.title.alternativePromotion of learning motivation at English lessons in Grades 3-4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию