Projektu darbs kā skolēnu sociālo prasmju attīstītājs angļu valodas stundās
Autor
Gromova, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Linde, Lilita
Datum
2006Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis analizēt projekta metodes vietu un nozīmību sociālo prasmju attīstīšanā angļu valodas stundās.
Diplomdarba teorētiskajā daļā - pirmajā nodāļā, aprakstīta pedagoģiskā teorija par projektu kā darba formu un metodi mācību procesā.Otrajā nodaļā aprakstīta projekta struktūra, projekta darba norise. Trešajā nodaļā aprakstīta projekta vērtēšanas sistēma.Ceturtajā nodaļā ir aprakstīta sociālo prasmju būtība.
Diplomdarba praktiskajā daļā tika izmantotas šādas pētīšanas metodes – projekta darba novērošana un anketēšana. Pētījuma rezultātā radās secinājumi, ka projekta darbam jāieņem noteiktu vietu mācību procesā, kā arī tas attīsta sociālās prasmes.
Darbs sastāv no 45 lapas pusēm un trim pielikumiem. The subject of the paper – project work and how it influences social skills in English lessons.
The object of the work is to analyse the place of the project work in English lessons and its importanceof social skills. The first chapter describes the pedagogical theory of project work as work form and method during the instructional process. The second chapter describes project work structure, procedure. The third chapter of the work describes project work assessing system. The fourth chapter describes social skills point.
In the practical part of the work project work observation and questionnaries have been cleared up and analysed too. The conclusion is made that project work as a teaching method must gain a definite place in the pedagogical process and develop social skills.
The documents consists of 45 pages and 3 appendixes