Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorRava, Ausmaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3067en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10303
dc.description.abstractAutore Ausma Rava diplomdarbā „Sociālā pedagoga darbs audzēkņu veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanai Valsts Aģentūrā „Sociālās integrācijas centrs” kopmītnēs”, kura mērķis ir balstoties uz teorētisko atziņu un prakses izpētes rezultātiem, izveidot sociālpedagoģiskās darbības programmu audzēkņu veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanai kopmītnēs , analizē literatūru par: pusaudžu un jauniešu psihiskās un fiziskās attīstības aspektiem, adaptācijas procesa būtību un norisi agrīnās jaunības periodā,  sociālā pedagoga lomu adaptācijas procesa norisē. Darba ietvaros tika veikts pētījums par problēmu loku Valsts Aģentūrā „Sociālās integrācijas centrs” kopmītnēs, kas traucē audzēkņu veiksmīgai adaptācijai un izstrādāta sociālpedagoģiskās darbības programma audzēkņu veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanai Valsts Aģentūras „Sociālās integrācijas centrs” kopmītnēs. Programma ietver sevī trīs darbības virzienus: 1.Sociālā pedagoga un citu speciālistu sadarbības modeļa izveide audzēkņu veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanai kopmītnēs. 2.Sociālā pedagoga darbs kopmītņu iekšējās vides un tuvākās apkārtnes iepazīšanā. 3.Sociālā pedagoga darbs brīvā laika organizēšanā kopmītnēs. Programmas aprobācijas rezultātu analīze liecina, ka ļoti būtiska ir sociālā pedagoga loma audzēkņu adaptācijas procesa veiksmīgā norisē, lai palīdzētu audzēkņiem adekvāti uztvert apkārtējo vidi un sevi pašu, veicināt saskarsmi ar apkārtējiem, spēju strādāt, mācīties, organizēt brīvo laiku un atpūtu.en_US
dc.description.abstractAuthoress Ausma Rava in her diploma work ‘’Social pedagogues work for pupils successful adaptation ensure in government agency ,, Social integration center ‘’ in dormitories, the purpose of job is leaning on theoretical verity and practical research results to create social pedagogy action program pupils successful adaptation ensure in dormitory, analyses literature about: teenage and youth physical and mental evolution aspects entity of adaptation process social pedagogues part in adaptation process Research about problem in government agency was made within the framework of my work ‘’Social integration center’’ in dormitories, what does disturb successful adaptation of pupils. There was made program to provide pupils successful adaptation in government agency ‘’Social integration center’’ dormitories. The program includes three ways of action: 1.Establishment of sample of social pedagogues and other experts’ cooperation in successful adaptation of pupils in dormitories. 2.Social pedagogues work to get to know the closes neighborhood and home conditions of dormitories. 3.Social pedagogues performance to organize the spare time in dormitories. The analysis of programs approbation results shows, that very important role in pupils’ successful adaptations process plays social pedagogue, to help pupils to suitable comprehend home conditions and himself, to enable interrelation with others, ability to work, learn, organize spare time and rest.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālais pedagogs [fakultāte]en_US
dc.titleSociālā pedagoga darbs veiksmīgas adaptācijas nodrošināšanā valsts aģentūras „Sociālās integrācijas centrs” kopmītnēs.en_US
dc.title.alternativeThe work of the social pedagogue for ensuring students’ successful adaptation in the dormitories of the Sate agency „Social Integration centre”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию