Show simple item record

dc.contributor.advisorKačkere, Ainaen_US
dc.contributor.authorJaniša, Iraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:13Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3069en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10305
dc.description.abstractSociālie un ekonomiskie procesi, kuri 21. gadsimta sākumā risinās Latvijā, aizvien vairāk nosaka un ietekmē ne vien sabiedrības materiālo labklājību, bet arī vērtīborientāciju un attīstības perspektīvu. Dzīve pierāda, ka būtisks sociālās kompetences rādītājs ir komunikatīvās prasmes, kuru augsti vērtē visā pasaulē. Tās nodrošina informācijas nodošanu komunikācijas dalībniekiem mijiedarbojoties, tāpēc ļoti svarīgi ir pietiekoši augsti attīstīt skolēnu runāšanas prasmes, kas dod iespēju piedalīties sarunā un diskusijās par dažādām tēmām, izteikt savu viedokli, kā arī noskaidrot sarunas biedru uzskatus un viedokļus. Diplomdarba „Runāšanas prasmju attīstīšana angļu valodas stundās sākumskolā” mērķis ir izzināt un analizēt tās mācību metodes un darba organizēšanas veidus klasē, ar kuru palīdzību praktiski attīstās skolēnu spēja sazināties angļu valodā, ņemot vērā konkrētas skolēnu vecumposma īpatnības un nepieciešamos priekšnoteikumus sarunvalodas attīstīšanai svešvalodā. Diplomdarbu veido ievads, teorētiskā un praktiskā pētījuma daļa, nobeigums, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts ar 25 vienībām un 14 pielikumi. Darba gaitā atklājas jaunāko klašu skolēniem raksturīgākās iezīmes – mācību vielas apguvē noteicošais faktors ir rotaļas, spēles un citas aktivitātes, kas notur skolēnu interesi, rosina fantāziju un attīsta domāšanu. Attīstot skolēnu runāšanas prasmes, skolotājam sākumā jādarbojas kā kontrolētājam, vadītājam un atbalstītājam, jo runāšana ir ļoti sarežģīts un grūts mācīšanas process un tā galvenais mērķis ir saziņa. Praktiskajā daļā ir apkopoti metodiskie norādījumi un izveidoti vingrinājumi, kas veicina skolēnu runāšanas prasmju attīstību sākumskolā. Pētījumā gūtie rezultāti apstiprina, ka skolotājam pamatā ir jābūt skolēna darbības stimulētājam, atbalstītājam un organizētājam, bet ne noteicējam vai tikai informācijas sniedzējam.en_US
dc.description.abstractThe social and economic processes in the beginning of the 21st century in Latvia more and more determine and influence not only the well-being of the society but also the orientation of values and prospects of development. Life itself proves that very essential are communicative skills which are highly evaluated in the world. These skills provide delivery of information to the participants of communication in their interaction. In this connection it is very important to develop the pupils’ speech skills to give them possibilities to participate in conversations and discussions of different subjects, express their points of view as well clear up the outlooks and attitude of companions to the subject of conversation. Work contents: The aims of the Diploma Paper “Development of speaking skills at the lessons of English at primary schools” is to investigate and analyse the teaching methods and organization of work during the English lessons at school taking into account the exact age groups and their peculiarities in the development of speaking skills which contributes to the improvement of their possibilities freely intercommunicate in English. The Diploma Paper consists of the introduction, theoretical and practical research parts, the conclusion and the list of literature sources with 25 units and 14 supplements. During the research some characteristic features to the junior grades were discovered – the main features are plays, games and other activities which keep their interest, fancy and contribute to the development of their thinking and imagination. At the same time the development of speaking skills shows that a teacher should be a supervisor, a leader and a supporter because learning to speak is a very difficult and complicated process and its main aim is to teach to communicate. The practical part gives a summary of methodical guidelines and practical exercises for the development of speaking skills at primary school. The result of the research confirms that teacher must be the inspirer, supporter and organizer of pupils’ activities, but not only the master of the situation or only the source of information.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRunāšanas prasmju attīstīšana angļu valodas stundās sākumskolā.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of speaking skills at English lessons at primary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record