Sadarbības prasmju pilnveide izmantojot rotaļu metodi sociālajās zinībās 1. un 4.klasē.
Author
Ločmele, Vivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Sadarbības prasmju pilnveide izmantojot rotaļu metodi sociālajās zinībās 1. un 4. klasē. Diplomdarba autore V. Ločmele. Darbs ietver 51 lpp., 4 pielikumus, 30 literatūras avotus un 2 tabulas.
SOCIĀLĀS ZINĪBAS, SADARBĪBA, JAUNĀKAIS SKOLAS VECUMS, ROTAĻA SOCIALIZĀCIJA, PRASMES, SASKARSME.
Izpētīt sadarbības prasmju pilnveidi izmantojot rotaļu metodi sociālajās zinībās 1. un 4. klasē.
Saskarsme ar vienaudžiem ir pamats bērna veiksmīgai socializācijai, lai tā kļūtu īpaši veiksmīga pedagogiem ir jāpalīdz bērniem iemācīties sadarboties gan ar vienaudžiem, gan ar pieaugušajiem.
Darbs izstrādāts, lai veicinātu un pilnveidotu mācību procesā sadarbības prasmes sociālajās zinībās izmantojot rotaļu metodi. Die Entwicklung der Kooperätionsfahigkeit mit Hilfe der Spiele im Sozialwissen-Unterricht. Die Autorin der Diplomarbei ist V. Ločmele. Die Arbeit umfasst 51 Seiten, 4 Anhänge, 30 Literaturquellen und 2 Tabellen.
SOZIALES WISSEN, KOOPERATION, DAS JÜNGSTE SCHULALTER, SPIEL, SOZIALISATION, FERTIGKEITEN, KONTAKT.
Forschung der Erarbeitung der Kooperation anhland der Spiele im Sozialwissen-Unterricht in der 1. und in der 4. klasse. Der Kontakt mit den Gluchaltrigen ist der Grund fŅr eine erfolgreiche Sozialistion.
Damit auch die Lehrenden mit der Methode erfolgeich arbeiten kĻnnen, mŅsen die SchŅler die Kooperation mit den Gluchaltrigen und mit den Erwachsenen erlernen.
Das Thema ist erarbeitet, um die kooperationsfähigkeit im Sozialwissen-Unterricht mit Hilfe der Spiele zu fĻrdern.