Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorStajevska, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3079en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10317
dc.description.abstractDiplomdarbs „Izglītojošā un sociālpedagoģiskā darbība ar aizbildņu ģimenēm” veltīts aizbildņu ģimeņu sociālajām problēmām un aizbildņu izglītošānas nepieciešamību. Diplomdarba pirmās daļās, analizējot speciālo literatūru un informācijas avotus, izskatīti jautājumi par ģimeni, audzināšanu ģimenē, ģimenes veidiem, funkcijām. Darbā izanalizēti likumdošanas materiāli par aizbildnību, aizbildņu un aizbildnībā esošā bērna statusu, pienākumiem un tiesībām, aizbildņu ģimeņu sociālām problēmām. Diplomdarba praktiskajā daļā tika izpētītas aizbildņu ģimenes Daugavpils pilsētā, apkopoti anketēšanas rezultāti. Tika izstrādāta un daļēji aprobēta aizbildņu apmācības programma Daugavpils pilsētā. Līdz šim laikam nekas neveica aizbildņu izglītošanas darbību Daugavpils pilsētā, tāpēc tā ir pirmā pieredze šajā jomā. Šī programma var tikt izmantota praksē, lai apmācītu aizbildņus. Diplomdarba gaitā tika izmantotas šādas metodes: literatūras, dokumentu, statistikas datu analīze, anketēšana, novērošana.en_US
dc.description.abstractDiploma paper “Educational and social pedagogical work with guardianship families” is devoted to social problems of guardianship families and the necessity of guardians` education. In the first part of the diploma paper, analyzing special literature and information sources, the questions about family, upbringing in family, family types and functions were considered. In the paper the legislative materials about guardianship, status of guardians and the children, their rights and duties, guardianship social problems were considered. In the practical part of the diploma paper guardianship families of Daugavpils were investigated, the results of the questionnaires were summarized. The educational program for guardianship families was developed and partly approbated in Daugavpils city. No one has tried educational work of guardianship in Daugavpils. So that is the first experience in this sphere. This program can be used in practice in order to teach the guardians. Writing this diploma paper the following methods were used: analysis of literature, documents, statistics data, questionnaire, observation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālais pedagogs [fakultāte]en_US
dc.titleIzglītojošā un sociālpedagoģiskā darbība ar aizbildņu ģimenēm.en_US
dc.title.alternativeEducational and spcial pedagogical work withguardianship families.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record