Sociālā pedagoga darbs ar pedagoģiskās korekcijas klašu vecākiem.
Autor
Baiko, Anatolijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Datum
2006Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir sociālā pedagoga darba ar pedagoģiskās korekcijas klases skolēnu vecākiem esošo formu un metožu analīze.
Diplomdarbā aplūkoti pedagoģiskās korekcijas klases un sociālā pedagoga darbs tajās, ģimenes jēdziens mūsdienu sabiedrībā, ģimeņu veidi, ģimenes ietekme bērnu audzināšanas un attīstības procesā.
Veikta sociālpedagoģiskās palīdzības analīze ģimenei: sociālpedagoģiskā, izglītojošā, starpnieciskā. Analīzes procesā parādītas ģimenes audzināšanas metodes: ikdienas saskarsmes metode, pedagoģiskās un psiholoģiskās iedarbības metode.
Atsevišķā sadaļā izskatītas sociālā pedagoga darba ar vecākiem metodes, sadarbojoties ar skolas komandu. Skolas komandā ietilpst: administrācija, klases audzinātāji, psihologs, skolotāji – priekšmetnieki, medicīnas darbinieks.
Nobeigumā dots secinājums par sociālā pedagoga darba ar pedagoģiskās korekcijas klases vecākiem aktualitāti mūsdienās. The aim of the Diploma paper is the analysis of the forms and methods of the social pedagogues’ work with the parentēs of pupils attending pedagogical correction class.
The Diploma paper looks upon the esence of pedagogical correction classes, the family in contemporary society and the role and influenxce of the family on the children’s education.
The analaysis of the Social pedagogical, educational and mediatory help to the families has been carried out.
A separate subchapter deals with the work of the social pedagogue in collaboration with the school team consisting of the administration representative, class teachers, psychologist. Subject teachers and medical worker.