Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorBērente, Jautrīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:18Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other31075en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10354
dc.description.abstractDiplomdarbā “Filcēšanas paņēmienu apguve mākslas skolā” tiek apskatīta filcēšana tehnikas vēsturiskā attīstība no tās pirmssākumiem līdz pat mūsdienām. Tiek veikts apskats par filcēšanas materiāliem un darināšanas paņēmieniem. Saistībā ar diplomdarba tēmu tiek veikts konkrētas mācību klases skolēnu raksturojums. Diplomdarba praktiskajā daļā tiek apskatīta uzdevumu kopas izstrāde mākslas skolas 4. klases skolēniem. Tā tiek saskaņota ar mākslas skolas programmu un materiālās bāzes iespējām. Tiek raksturoti katra uzdevuma vērtēšanas kritēriji, mērķi un uzdevumi skolēniem. Diplomdarbā tiek analizēta pedagoģiskās izmēģinājuma darbības laikā realizēto uzdevumu gaita un skolēnu darba rezultāti. Uzdevumu ietvaros skolēni iepazīst dažādus filcēšanas tehnikas paņēmienus – slapjo filcēšanu, sauso filcēšanu, nunofilcēšanu, jeb filcēšanu zīdā un mācās šos paņēmienus radoši pielietot savos darbos. Diplomdarba pielikumos ir iespēja aplūkot filcēšanai nepieciešamos materiālus un tehniskos procesus, kā arī skolēnu praktiskos darbus un mācību uzdevumu kopskatu.en_US
dc.description.abstractThe diploma work „Acquirement felting methods in art school” examines historical techniques of felting from its beginning till nowadays. Felting material and fabricate methods are also examined. In connection with this diploma work a student character evaluation was performed in certain classes. The practical approach part of this diploma examines a variety of art tasks for art school 4th grade students. The group of those art tasks is harmonized with respective art school program and material availability. Such aspects like exercise evaluation criteria, target setting and tasks handed out to the students are examined. The results of student work and the allocated pedagogical trial time are analyzed. During this trial students become familiar with different felting technique methods – wet felting, dry felting, nunofelting or silk felting and they learn how to apply these methods in their own creative work. The appendices of the diploma work contain samples of the raw materials used for felting and the description of the felting technology, as well as students’ class work and overview of the tasks and exercises.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFilcēšanas paņēmienu apguve mākslas skolāen_US
dc.title.alternativeAcquirement felting methods in art schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record