Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorMillere, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:19Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3109en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10357
dc.description.abstractMēs dzīvojam straujā pārmaiņu laikā. Šobrīd, kad Latvijas kultūras un ekonomikas attīstība ir cieši saistīta ar pasaules kultūru un ekonomiku, svešvalodu apguvei ir būtiska nozīme. Svarīgākie svešvalodas apguves mērķi un uzdevumi ir veidot skolēnu kultūras un valodas komunikatīvās iemaņas. Lai šis process būtu veiksmīgs, mācību stundas jāveido aizraujošas un interesantas, un to ir iespējams panākt ar dažādu mācību metožu, piemēram, spēļu palīdzību. Diplomdarba temats ir interaktīvās spēles angļu valodas apguvē 5. klasē, un tā mērķis ir izzināt spēli kā interaktīvu metodi un tās iekļaušanas iespējas angļu valodas stundās 5. klasē. Izstrādājot diplomdarbu, tika analizēta un apkopota teorētiskā literatūra un tika veikta atsevišķa gadījuma pētījums Rīgas 28. vidusskolas 5. klasē. Uzsākot pētījumu, tika veikta skolēnu anketēšana un novērošana ar mērķi noskaidrot skolēnu intereses un attieksmi pret spēlēm, pret angļu valodu un angļu valodas priekšmetu. Apkopojot iegūtos datus, tika secināts, ka skolēnu domas un attieksme pret angļu valodas priekšmetu ir negatīva un attieksme pret spēlēm – pasīva un nievājoša. Vadoties no skolēnu interešu un vecumposma īpatnībām, tika izveidots spēļu komplekts, ko izmantot atsevišķa gadījuma pētījumā angļu valodas stundās. Pēc izveidotā spēļu komplekta iekļaušanas angļu valodas stundās atkārtoti tika veikta anketēšana un apkopojot iegūtos datus, skolēnu interese un attieksme pret angļu valodu un tās priekšmetu bija augusi, kā arī mācību sasniegumi uzlabojušies. Izvērtējot atsevišķa gadījuma pētījuma gaitu un iegūtos datus, secināju, ka, iekļaujot spēli kā interaktīvu metodi angļu valodas apguves procesā, ir iespējams panākt bērnu interešu un attieksmju izmaiņu pret šo priekšmetu, ka spēle kā interaktīva metode ir efektīvs līdzeklis angļu valodas apguvei 5. klasē un ka spēle un tās dramatiskais elements, kas iekļauts angļu valodas mācību stundās, pozitīvi ietekmē valodas apguvi.en_US
dc.description.abstractWe live in a fast time of changes. Nowadays when the development of Latvian culture and economics is strongly connected with the world culture and economics, studying foreign languages has vital meaning. The main aims of studying foreign languages are to make students’ culture and language communicative skills. In order to make this process successful, the lessons have to be exciting and interesting, and it is possible with the help of different teaching methods, for example, games. The Diploma Paper’s theme is interactive games in learning English in the 5th form, and its goal is to explore the game as interactive method as well as the possibilities of involving it into English lessons in the 5th form. Having investigated the study theoretical literature has been analysed as well as separate research has been created at Riga Secondary School 28 in the 5th form. A students’ questionnaire and classroom’s observations have been made in order to find out students’ interests and their attitude to the games, the English language and English lessons. Having summarized the obtained data, a conclusion was made that the students’ thoughts and attitude to the English language as a subject are negative and attitude to the games is passive and negative. According to the students’ interests and age peculiarities a set of games for different situation at the English language lessons has been made. Having assessed separate research and obtained data, it is possible to make a conclusion that involving game as interactive method into the English language process of studying gives opportunity to gain children’s interests and a change of attitude to the subject. Game as the interactive method is effective means of obtaining English in the 5th form as well as its dramatic element, which is included into the English language lessons, influences studying the language positively.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleInteraktīvās spēles angļu valodas apguvē 5.klasē.en_US
dc.title.alternativeInteractive games in the acquisition of English in Grade 5.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record