Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDaiktere, Inetaen_US
dc.contributor.authorEglīte, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:20Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31189en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10365
dc.description.abstractDiplomdarba tēma „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas, psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm. Diplomdarba pirmajā daļā tiek raksturotas sadarbības, sadarbības prasmju jēdziens, to nozīme mācību procesā un skolēnu tālākajās dzīves jomās. Kā arī tiek apzinātas mācību metodes, kas veicina sadarbības prasmju attīstību. Otrajā daļā veikts pētījums, kurā tika apzināta reālā situācija sadarbības prasmju veicināšanā ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs, analizēti pētījumā iegūtie dati, apzināti ieteikumi skolēnu sadarbības prasmju veicināšanai ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs. Pētījumā izmantotas pētījuma metodes – teorijas analīze, anketēšana, intervija, novērošana, skolēnu gala produktu analīze, pedagoģiskās situācijas modelēšana, dokumentu analīze. Diplomdarba apjoms 57 lappuses. Darbā ietilpst 8 attēli,9 tabulas,31 literatūras avots un 5 pielikumi. Darbs sastāv no ievada, divām daļām, nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem. Atslēgvārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, mācību metodes, ekonomika.en_US
dc.description.abstractThe diploma paper „Promotion of cooperation skills at economics class in Grade 5-6”consists from theoretical justification of pedagogical, psychological scientists verities about cooperation and their skills. In the first part of diploma paper is description of cooperation skills and this conception, its meaning in learning process and in pupils future. He second part consist research which contains real situation of development in cooperation skills, at economics class in Grade 5-6. There are methods, analysis of the theory, mediatizing, interviews, observations, pupils analysis, pedagogical situations simulation, analysis of documents. Amount of diploma paper - 57 pages. It consists from 8 pictures,9 tables,31 .literature sources and 5 appendixes. Diploma paper consists from introduction, two main parts, annotations, conclusions, literature list and supplement. Keyword: cooperation, cooperation skills, methods of the lesson, economy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSadarbības prasmju veicināšana ekonomikas nodarbībās 5.-6.klaseien_US
dc.title.alternativePromotion of cooperation skills at economics classes in Grade 5 - 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige