Rotaļa kā līdzeklis bērna pašapziņas veicināšanai bērniem 6-7 gadu vecumā

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Bakalaura darba mērķis: Izzinot teorētiskās nostādnes par bērnu pašapziņas veidošanos un rotaļu, izveidot rotaļu kopu. Pētījuma teorētiskajā daļā izmantotas D. Lieģenieces, D. Dzinteres, I. Stangaines, G. Svences, S. Omārovas, R. Berna, I. Pučures, O. Ņefjodovas, Ļ. Vigotska, J. Studenta, I. Puškareva, Ā. Karpovas, A. Ādlera u.c. pedagogu un psihologu atziņas. Ievadā pamatota pašapziņas attīstības veicināšanas nozīme pirmsskolas vecuma bērniem, lai, izmantojot rotaļu, nodrošinātu veselīgas personības veidošanos, kura spētu pašizpausties,sasniegt pašrealizāciju, un prastu veiksmīgi dzīvot un pastāvēt mūsdienu sabiedrībā.Darba saturā aplūkota pieaugušā, pedagoga personības, vienaudžu un rotaļas nozīme bērna pašapziņas sekmēšanā. Pedagoģiskās literatūras analīze un veiktie novērtēšanas rezultāti sagatavošanas vecuma grupā apliecināja pašapziņas attīsstības veicināšanas nepieciešamību 6 – 7 gadus veciem bērniem. Lai sekmētu un veicinātu pašapziņas attīstību, autore izstrādāja rotaļu kopu, kuras novērtēšanai tika izmantota ekspertu metode.
The aim of the Bachelor Paper: To make a set of games by acknowledging the theoretical viewpoints about the development of child’s self-insurance and about a game. In the theoretical part of the research, there have been used cognitions of D. Lieģeniece, D. Dzintere, I. Stangaine, G. Svence, S. Omārova, R. Berns, I. Pučure, O. Ņefjodova, Ļ. Vigotskis, J. Students, I. Puškarevs, Ā. Karpova, A. Ādlers and some other pedagogues and psychologists. In the intriduction, there have been justified the importance of encouraging self-insurance development for preschoolers to ensure a healthy personality development by using a game, so that one could express and realize oneself, and live and exist in our society In the content of the paper, there is given some information about the importance of the adults, the personality of the pedagogues, contemporaries and game for the promotion of child’s self-insurance. The analysis of the pedagogic literature and the results of the observing done in the group of prescholars confirmed the necessity of the importance of encouraging self-insurance development for 6 to 7 year-old children. To promote and encourage the self-insurance development, the author made a set of games. For the valuation of the set, the expert method was used.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By