Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠteinberga, Andželaen_US
dc.contributor.authorIgnatoviča, Ludmilaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:22Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:22Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3169en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10385
dc.description.abstractDarba nosaukums - Spēle un rotaļa - komunikatīvo prasmju veicinātāji bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Pētījuma mērķis: Izpētīt spēļu un rotaļu pielietošanu komunikācijas veicināšanā bērniem ar garīgas atīstības traucējumiem. Izpētīt bērnu ar viegliem un vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem īpatnības un piedāvāt viņiem tādus rotaļu un spēļu veidus, kas veicinātu komunikācijas prasmes, kā arī sekmētu pozitīvu saskarsmi ar vienaudžiem un apkārtējiem. Autore pētījumā izmantoja speciālā pedagoga darbības vērojumus, slēptas novērošanas īslaicīgas, nepārtrauktas spēļu darbības procesu laikā, kas atspoguļo bērna uzvedību 2 gadu laika gaitā ( spēļu darbība). Pētījuma objekts ir 7 bērni no rehabilitācijas centra, ar kuriem autore strādāja 2 gadus. Pētījumi ir veikti pēc Krievijas zinātnieces speciālajā pedagoģijā S. Zabramnajas rekomendācijas, kas atļauj izpētīt bērna attīstības komunikatīvas prasmes no tā momenta, kad viņš tikko iestājas centrā un līdz 2.mācību gada maija mēnesim. Rezultāti ir dažādi, taču kopumā pētāmās grupas skolēni progresējuši savā rīcībā, rezultātā izveidojas pašas spēles sarežģītais mehānisms, kas sevī iekļauj tēlojuma situāciju, darbības ar priekšmetiem, kas aizvieto reālus. Divu gadu garumā grupas kolektīvs bija visai strauji attīstījies komunikatīvas prasmes apguvei. To vizuāli apliecināja procentuālo izmaiņu tabulas par skolēnu iemaņām. Bakalaura darbs sastāv no 55 lapām, 4 tabulām, 3 diagrammām, pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the research: to investigate children with light and middle disturbances of mental development, and porpose such kind of games and in definite order; that promote positive connection of communication skills with classmates and surrounders ( people around them ). In research’s author used the observations of special teacher: short – term the game process observing; that reflect child’s behaviour. The object of the research is seven kids from Center of Rehabilitation, and author works with those children for 2 years. The research is based on Russian scientist of special pedagogics S. Zabramnaya recommendations; that allow observing child’s communication skills development from the entrance the Center till the May of second year. The results are different, but in common pupils of observed group had a big progress in their behaviour and actions. During two years the group was developed its communications skills. This situation is shown in the tables about pupils’ skills. Thr bachelor’s work consists of 55 pages, 4 tables, 3 charts, appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēle un rotaļa – komunikatīvo prasmju veicinātāji bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.en_US
dc.title.alternativeGame and play – the promoters of communicative skills for children with mental disturbances.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige