• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piecgadīga bērna ar uzvedības traucējumiem iekļaušanās pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-33561-Kvitka_Edgars_ek05005.pdf (511.0Kb)
Автор
Kvitka, Edgars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autora pētījuma tēma ir „ Piecgadīga bērna ar uzvedības traucējumiem iekļaušanās pirmsskolas izglītības iestādē.” Šajā pētījumā autors pievērš uzmanību uzvedības traucējumu un nedrošības sajūtas mijiedarbībai iekļaušanās jautājumā. Tiek veikts teorētisks drošības izjūtas raksturojums, izmantojot teorētisko literatūru un citus avotos. Pētījumam autors izvirzīja sekojošu mērķi: teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski vērtēt piecgadīga bērna ar uzvedības traucējumiem sociāli pozitīvas uzvedības veidošanās iespējas saistībā ar drošības izjūtu pirmsskolas vecumā. Tiek veikts arī empīrisks pētījums, kura laikā tiek pētīts kā piecgadīgs bērns ar uzvedības traucējumiem spēj pielāgoties grupas darba kārtībai. Pētot šo problēmu gan teorētiski, gan empīriski autors secina, ka bērnam ar uzvedības traucējumiem drošības sajūta rodas tad, kad ir stabilitāte ģimenē, kad pirmsskolas izglītības iestādē audzinātāja veicina drošības sajūtu, kas palīdz iekļauties grupas kopējā darbā. Atslēgvārdi: pirmsskolas izglītības iestāde, skolotāja, uzvedības traucējumi, iekļaušanās, ģimene, bērni -
 
The subject of author’s research is “ Inclusion of a 5- years old child with behaviour disturbances in the preschool”. In this work author attends to interaction between behavior disturbances and insecurity in question of inclusion. Author also made theoretical characterization of insecurity using theoretical literature and other sources. The goal of research was theoretically find out cognitions of various authors and practically evaluate five years old child with behavior disturbances possibilities of formation of socially positive behavior in connection insecurity in preschool age. Theoretical and empirical study of problem author conclude that insecurity arise when family have stabilization when preschool teacher make insecurity what helps to include in group common work. Keywords: preschool, teacher, beaviour disturbances, includion, family, children
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10410
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV