Skolas un ģimenes sadarbības iespējas.
Автор
Freiverte, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīds, Oskars
Дата
2006Metadata
Показать полную информациюАннотации
Intas Freivertes, Dundagas vidusskolas skolotājas, maģistra darba temats ir “Skolas un ģimenes sadarbības iespējas”.
Pamatojoties uz teorētiskās literatūras studijām, praktiskās izpētes rezultātiem un pedagoģiskā darba pieredzi, autore izzina skolas un ģimenes sadarbības iespējas un sniedz rekomendācijas, kā veicināt skolas un ģimenes sadarbību. Pētījuma jautājums ir noskaidrot, kādi faktori veicina skolas un ģimenes sadarbības pilnveidi.
Maģistra darbā autore izzina skolas un ģimenes sadarbības būtību, mērķus un uzdevumus, saturu un formas, izpēta un vērtē skolas un ģimenes sadarbības vēsturisko attīstību, kā arī Latvijas un ārvalstu skolu pieredzi sadarbībā ar ģimeni, analizē skolas vadības, klases audzinātāja un ģimenes lomu sadarbības veicināšanā, iepazīstas un izvērtē skolas padomes darbību, piedāvā veidot skolas un ģimenes sadarbības centru.
Pētījuma bāze ir Dundagas vidusskola laika posmā no 1998. līdz 2006. gadam, tajā piedalās skolotāji, vecāki, sabiedrības pārstāvji un skolēni. The author of the master’s paper: Inta Freiverte, Dundaga secondary school teacher. The theme of the master’s paper: ‘The possibilities of the cooperation between the school and the family’.
Basing on the studies of the theoretical literature, the results of the practical research and the experience in pedagogic work, the author investigates the possibilities of the cooperation between the school and the family and offers recommendations to promote this cooperation. The research question is to clarify the factors facilitating the improvement of the cooperation between the school and the family.
In the master’s paper the author investigates the essence, aims and tasks, content and form of the cooperation between the school and the family, explores and evaluates the historical development of the cooperation as well as the experience of schools in Latvia and abroad in cooperating with the family, analyzes the role of the school leadership, class teacher and the family in facilitating the cooperation, gets acquainted and assesses the performance of the school board and suggests the establishment of the school and family cooperation centre.
The basis of the research is Dundaga secondary school during the period of 1998 to 2006. The research includes the teachers, the parents, the representatives of the society and the pupils.