• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grupu darbs skolēnu runātprasmju attīstīšanai jaunākajā skolas vecumā.

Thumbnail
Öffnen
299-33940-Mikelsone_Agita_Peda000206.pdf (428.8Kb)
Autor
Miķelsone, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba autore savā darbā runā par grupu darbu runātprasmes attīstībai jaunākajā skolas vecumā. Darbā tika izmantotas latviešu zinātnieku (Anspokas Z., Apeles A., Karules A., Laivenieces D., Svences G., Tūbeles S. u.c.) un ārzemju pedagogu un psihologu (Andersena Ē.S., Sohina F.A. u.c.) izteiktās atziņas par runas attīstību valodas mācīšanas procesā. Pedagoģiskās izmēģinājumdarbības laikā tika izstrādāta runātprasmes attīstības programma 3.klasei, ieviesta praksē un aprobēta. Runātprasmes attīstības programmā tika iekļauts mācību vielas saturs atbilstoši 3.klases līmenim, izmantojot vadlīnijas, un tiek ieteikts izmantot dažādas metodes un metodiskos paņēmienus grupu darbā. Svarīgākais ir tas, ka runātprasme ir jāattīsta jau ģimenē, skolā tā tiek attīstīta integrēti visu mācību priekšmetu ietvaros, latviešu valodā grupa kā sociāla vide veicina runātprasmes attīstību. Diplomdarbs sastāv no 4 nodaļām, nobeiguma, literatūras un avotu saraksta, anotācijām latviešu un angļu valodā, 6 pielikumiem. Darbā ir iekļautas 3 tabulas, 4 shēmas un 6 diagrammas.
 
The author of the graduation work talks about the group work for pupils in the primary classes to develop speaking skills. The cognitions of Latvian scientists (Anspoka Z., Apele A., Karule A., Laiveniece D., Svence G., Tūbele S. etc.) and foreign educators and psychologists (Andersen E.S., Sohin F.A. etc.), said about development of language during the teaching process, are used in this work. The programme for 3rd class pupils to develop the speaking skills is made up during the probation process, enforced and approbated. The tenor of material appropriated for 3rd class pupils is included in the programme of development the speaking skills, used the guideline, and different methods and methodological techniques are recommended for group work. Essential is that the language is had to already developed in the family. The language is developed integrated through all subjects. The group as social environment contributes the speaking skills during Latvian lessons. The graduation work consists of 4 chapters, conclusion, the list of used literature and authority; Latvian and English annotations and 6 additions, 3 charts, 4 schemes and 6 diagrams are included in the work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10420
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV