Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorPreija, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:29Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:29Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3527en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10434
dc.description.abstractZinātniskais darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē, pedagoģijas teorijas un speciālās pedagoģijas apakšnozarē. Darbs izstrādāts jautājumā par bērnu ar runas vai valodas attīstības traucējumiem izglītošanu pirmsskolas izglītības iestādē, kurā nav pieejams logopēds. Tas sastāv no 3 daļām : 1.Pedagoģiskie un psiholoģiskie uzskati par bērnu ar runas vai valodas attīstības traucējumiem izglītošanas iespējām vispārējā pirmsskolas izglītības iestādē. 2.pirmsskolas skolotāja darbība, metodes un paņēmieni darbam ar bērniem ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. 3.Pedagoģiskais pētījums. Pētījums par pirmsskolas pedagogu attieksmi pret bērniem ar īpašām vajadzībām, kā arī pētījums par pirmsskolas skolotāja praktisko darbību ar bērniem ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. Atslēgas vārdi : BĒRNS AR RUNAS VAI VALODAS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM, PIRMSSKOLAS SKOLOTĀJA DARBĪBA, IZGLĪTOŠANA. Pētījuma mērķis : teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt, kā pirmsskolas skolotāja savā ikdienas darbā varētu palīdzēt bērnam pārvarēt runas vai valodas attīstības traucējumus. Pētījuma metodes : literatūras pētīšana un analīze, novērošana, aptauja, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, datu apstrāde un analīze. Ikdienas pieredze rāda, ka aizvien vairāk vispārējā tipa pirmsskolu apmeklē bērni ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. Logopēdu nepieejamība katrā pirmsskolas iestādē arī apgrūtina palīdzības sniegšanu bērnam ar traucējumiem. Apgūstot zināmas iemaņas un pamatus attiecīgajā jomā darboties ar bērniem varētu pirmsskolas skolotāja savā ikdienas darbā, veltot šiem bērniem īpašu uzmanību.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirmsskolas skolotāja darbība bērnu ar runas vai valodas traucējumiem izglītošanā vispārējā pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeThe activities of the preschool teacher in educating the child with speech or language impediments at general preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige