• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Roku sīkās muskulatūras attīstības nozīme sākumskolas skolēnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību rakstītprasmes pilnveidē

Thumbnail
Öffnen
299-35456-Girne_Iveta_SpSk040029.pdf (1.347Mb)
Autor
Ģirne, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Miltiņa, Irēna
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbs sastāv no 98 lappusēm, anotācijām latviešu un angļu valodā, satura, ievada, 4 nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta, 25 pielikumiem, 4 tabulām, 4 attēliem. Pirmajā nodaļā dots sākumskolas skolēnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums pētāmās problēmas skatījumā, kā arī skolēna ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību raksturojums. Otrajā nodaļā uzmanība pievērsta roku sīkās muskulatūras attīstības īpatnībām saistībā ar runu un izpausmi rakstīšanā. Trešajā nodaļā tiek veikta vingrinājumu izvēle un dažādošana fonētiski fonemātisko traucējumu labošanai un roku kustību sekmēšanai. Ceturtajā nodaļā tiek apskatīts korekcijas darbs ar bērniem fonētiski fonemātisko nepilnību novēršanā. Veiktais logopēdiskais korekcijas darbs pierāda, ka pareizi izvēloties korekcijas paņēmienus un veicot regulāru un sistemātisku darbu, var novērst fonētiski fonemātiskās nepilnības un daļēji uzlabot rakstīšanu (rokrakstu). Pētījuma bāze: Dobeles A skolas 2.klases 14 skolēni. Darbs domāts skolotājiem, studentiem un vecākiem.
 
The research consists of 98 pages, annotations in Latvian and English languages, table of contents, introduktion, 4 parts, conslusions, list of literature, 25 appendixes, 4 tables, 4 drawings. In the first parti is given the pedagogical-psihological character for view of research problem as the character with language sistem s insufficient the development, too. In the second parti s attracted attention of the development features for hand small musculature connection with speech and manifistation in the writing. In thethird parti is given the choice of exercises and the diversification for correction of phonetic phonematic disturbance and in favour hands motion. In the fourth part is indicated the adjusting cvent with children who have phonetic phonematic incompletenessies, those divertion. The result of the research is proved that the adjusting event correctly is chosen and the regular, systematic work can to avert the phonetic phonematikal incompletenessies and partly can to improve writing(the handwriting). The base of sesearch: 14 children from 2 Form Dobele A school. The diploma thesis could be useful for the primary school pedagogues, students and parents.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10446
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV