Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKaņepe, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35644en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10456
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir izpētīt, kā organizējama vērtību aktualizācija Signes Kvaskovas pasaku lasīšanas stundās 2. klasē. Teorētiskās literatūras studiju un skolēnu izpētes rezultātā izstrādāta metodiskā sistēma Signes Kvaskovas personībai un daiļradei veltītajām stundām sākumskolas 2. klasē. Diplomdarba pirmajā nodaļā ir analizēta pasaku loma personības attīstībā. Otrajā nodaļā ir atklātas Signes Kvaskovas daiļradē apliecinātās vērtības. Trešajā nodaļā raksturota skolotāja gatavošanos stundām: 2. klases skolēnu vecumposma izpēte, tematiskais plānojums un darba organizācijas formu izvēles pamatojums. Ceturtajā nodaļā ir parādīta skolotāja un skolēnu sadarbība un vērtību aktualizācijas iespējas Signes Kvaskovas daiļradei veltītajās stundās, sadarbības analīze un izvērtējums. Signes Kvaskovas pasakās ietverts bagāts potenciāls vērtīborientējošai sadarbībai stundās. Daudzveidīgas metodes, sadarbības formas, vērtīborientējoši uzdevumi un radošie darbi veicina vērtību izpratnes un skolēnu uzskatu veidošanos.en_US
dc.description.abstractThe theme of the degree work is "Opportunities of actualization of values at the lessons of reading of fairy tales by Signe Kvaskova in year 2". The purpose of the degree work is to investigate as actualization of values at the lessons of reading of fairy tales by Signe Kvaskova in year 2 is organized. As a result of studying the pedagogical and psychological literature and research of pupils the methodical system of the lessons of reading in year 2, which are devoted to Signe Kvaskova’s personality and art, is developed. In the first part of the degree work the role of a fairy tale in development of a person is analyzed. In the second part the values approved in fairy tales by Signe Kvaskova are opened. The third part includes preparation of the teacher for the lessons, the age characteristic, thematic planning, and also the characteristic of a choice of methods and forms of the organization of work. In the fourth part the order of cooperation directed on orientation of values of the teacher and the pupils at the lessons, which are devoted to Signe Kvaskova art and also the analysis, and an estimation of the cooperation is shown. Fairy tales by Signe Kvaskova induce to the cooperation directed on orientation of values, and various methods, kinds of cooperation, values focusing and creative tasks induce formation of understanding of values.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVērtību aktualizācijas iespējas Signes Kvaskovas grāmatu lasīšanas stundās 2.klasē.en_US
dc.title.alternativePossibilities of actualizing values during the lessons devoted to reading Signe Kvaskova books.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record