Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorCinglere, Mārīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35670en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10460
dc.description.abstractDarbs satur:78 lappuses, 5 tabulas, 33 zīmējumus, 5 pielikumus, 40 literāros avotus. Atslēgas vārdi: SOCIĀLĀS ZINĪBAS, INTERAKTĪVĀS MĀCĪBU METODES, MĀCĪŠANĀS, SKOLA, SKOLOTĀJA, VECĀKI, ĢIMENE, VIDE, PRASMES, IEMAŅAS, DZĪVESPRASMES. Pētījuma mērķis: Pētīt interaktīvo mācību metožu pielietojumu sociālo zinību apguvē 1. un 4.klasē. Darbā ietvertas četras nodaļas: •1.- 4.klases vecumposma raksturojums. •Sociālās zinības – mācību priekšmets 1.- 4.klasēs. •Interaktīvo mācību metožu izmantošana 1.- 4.klasēs. •Pētījums. Darba teorētiskā daļa balstās uz latviešu pedagogu Intas Mārsa Rubanas, Ivetas Blukas, Liesmas Lapiņas, Vijas Rudiņas, Aijas Tūnas atziņām par pieeju sociālo zinību mācīšanā sākumskolā. Kādas ir skolotāja iespējas un arī pienākumi sagatavojot audzēkņus sarežģītajai dzīvei mūžīgi mainīgajā sabiedrībā. Kā izmantot interaktīvās mācību metodes standarta prasību īstenošanā. Praktiskajā darba daļā tika veikta aptauja, anketēšanas veidā, pārrunas ar bērniem, skolotājām un vecākiem Sociālo zinību stundu vērošana un analīze ar mērķi, kā interaktīvās mācību metodes izmanto praktiski apgūstot dažādas dzīvesprasmju gudrības.en_US
dc.description.abstractThe paper contains 78 pages, 5 tables, 33 drawings, 5 appendixes and 40 literary sources. The purpose of this paper is to search out using of interactive teaching methods on social sciences in junior classes. The paper includes 4 chapters: •The characteristic of age group Classes 1- 4; •Social Sciences – a school subject in junior classes; •Using of interactive teaching methods in junior classes; •Research. The theoretical part of this paper bases on conclusions by Latvian educationalists I.M. Rubana, I.Bluka, L.Lapina, V.Rudina, A.Tuna about methods of teaching Social sciences in junior classes of our schools. The main problems are: •What are teachers’ possibilities and obligations in preparing students for life in changing society. •How to use interactive teaching methods to get purposes of Standard. Questionnaire and interwievs, analyses of talks to students and parents, results of observations Social Sciences lessons are described in the practical part of this paper. The aim of this part was to work out how to use interactive teaching methods in mastering different knowledge of life.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIntegrēto mācību metožu izmantošana sociālajās zinībās 1. un 4.klasē.en_US
dc.title.alternativeUse of integrated methods in social sciences in Grades 1 and 4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record