• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību satura izstrāde sociālajās zinībās 8.klasei

Thumbnail
Öffnen
299-35746-Maurite_Anita_Peda020307.pdf (339.6Kb)
Autor
Maurīte, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarbā tika pētīta problēma – kā optimizēt sociālo zinību mācību saturu 8.klasei pie mācību plānā atļautā stundu skaita, jo 2006./2007.mācību gada mācību plānā sociālajām zinībām paredzēta 1 stunda nedēļā. Lai izpētītu šo problēmu, tika izvirzīts pētījuma mērķis - izstrādāt un aprobēt mācību saturu sociālajās zinībās 8.klasei. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: -analizēt pedagoģisko literatūru par pētāmo problēmu, -analizēt normatīvos dokumentus, -izstrādāt un aprobēt mācību programmu sociālajās zinībās 8.klasei. Diplomdarba mērķis tika sasniegts – izstrādāt un aprobēts mācību saturs sociālajās zinībās 8.klasei. Diplomdarbā tika rastas atbildes uz pētnieciskajiem jautājumiem: -mācību satura izstrādi nosaka reglamentējošie dokumenti - standarts un paraugprogramma. -sastādot mācību saturu jāievēro skolēnu vecumposma īpatnības. Darbs uzrakstīts latviešu valodā, darba apjoms 71 lpp. Darbā ir 3 pielikumi.
 
The Research focused on the following problem – how to optimize the content of Social Studies in form 8 taking into account the allowed number of lessons envisaged in the curriculum, i.e., 1 lesson per week in school year 2006/2007. In order to research the problem, the author has formulated the aim of the research – to work out the content of Social Studies for form 8 and to approbate it. The following tasks were set in order to accomplish the aim of the research: -To analyse the pedagogical literature about the problem, -To analyse the subject standard, -To work out and approbate the syllabus of Social Studies for form 8. The aim of the Research was achieved – the author has worked out and approbated the content of Social Studies for form 8. The Research gave answers to the following questions: -The subject content must be worked out following the standards and exemplary curriculum. -Pupils’ age group characteristics must be taken into account as well. The work was written in Latvian. It consists of 71 page, including 3 Annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10471
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV