Cilvēka tēls fotomākslas nodarbībās mākslas skolas 4. kursā
Автор
Moisjuka-Vanaga, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Ausma
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētot diplomdarba tēmu cilvēka tēls fotomākslas nodarbībās mākslas skolas 4. kursā, diplomdarba mērķis: atrast metodes un paņēmienus kā audzēkņiem sekmēt radošo darbību tēla veidošanā fotogrāfijā.
Diplomdarba izstrādē tiek veikta fotomākslas literatūras analīze un pētīta atsevišķu fotomākslinieku daiļrade, kā arī pētīta pedagoģiskā literatūra par mācību metodēm. Balstoties uz gūtajām atziņām no fotomākslas un pedagoģiskās literatūras tiek izveidota mācību uzdevumu kopa cilvēka tēla veidošanai fotogrāfijā mākslas skolas 4. kursa audzēkņiem.
Izveidotā uzdevumu kopa tiek realizēta praksē, kuras rezultāti apstiprina, to, ka izmantojot interaktīvās mācību metodes fotografēšanas tehnikas apgūšanā audzēkņiem tiek sekmēta radošā darbība tēla veidošanā fotogrāfijā un audzēkņi kļūst par aktīviem mācību procesa dalībniekiem. Theme of the Diploma Paper: Human Image In Photo Art Classes In The 4th Course Of The Art School.
Purpose of the Diploma Paper that was put forward was to find the methods and ways how to facilitate for students the creative activity in the image formation in photography.
In the elaboration of the Diploma Paper there is carried out the analysis of the photo art literature and studied the creative work of separate photo artists as well there is studied the pedagogical literature on the teaching methods. Basing on the obtained conclusions from the photo art and pedagogical literature there is formed the totality of teaching tasks for the formation of a human image in the photography for the the 4th year students of the art school.
The formed totality of tasks is realized in practice the results of which confirm the fact that using the interactive teaching methods in the mastering of photography making technique for the students there is facilitated the creative activity in the image formation in photography and the students become as active participants of the study process.