Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorĀriņa, Silvijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3595en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10484
dc.description.abstractDarbs sastāv no ievada, trim pamatdaļām, secinājumiem, 30 pielikumiem, pievienotās literatūras saraksta – 22 vienībām. Diplomdarba ievadā tiek uzsvērts projekta metodes pielietojums, lai izraisītu skolēnos interesi un vajadzību mācīties, prieku par radošu darba rezultātu, kā arī veicinātu skolēnos pilnīgāku dabaszinību satura apguvi. Diplomdarba pētījuma mērķis ir noskaidrot projekta metodes pielietojuma iespējas dabaszinību apguvē 4.klasē. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, tika izvirzīti uzdevumi - izzināt un izanalizēt teorētisko literatūru, izpētīt projekta metodes iespējas dabaszinību apguvē un veikt empīrisku pētījumu 4.klasē, par pētījuma objektu izvēloties mācību procesu dabaszinībās. Ar pētījuma metožu palīdzību tika izvirzīta un pierādīta hipotēze - atbilstošu projektu darbu izmantošana veicina skolēniem pilnīgāku dabaszinību satura apguvi. Darba pamatdaļās izzināta un izanalizēta teorētiskā literatūra, izpētītas projektu metodes pielietošanas iespējas, apgūstot dabaszinību tēmas, izstrādāts projekts ilgstošam laika posmam un pielikumā iekļautas projektu darbiem nepieciešamās darba lapas. Pēc projekta darba praktiskās pielietošanas iegūtie darba rezultāti tiek analizēti. Izstrādājot diplomdarbu, informācija gūta no pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras, interneta, veiktas pārrunas un aptaujas skolēnu, skolotāju un vecāku vidū, novērota 4.klases mācību darbība dabaszinību stundās. Projekta metode, dabaszinības, projektu darbsen_US
dc.description.abstractThe paper consists of introduction, three parts, conclusions, 30 appendices and bibliography – 22 units. In the introduction of Diploma Paper is emphasized the usage of project method to arose the interest in pupils and the necessity to learn, jey for the creative result of work and also to promote complete acquirement of Nature science. The aim of diploma Paper was to explore variety of possibilities to use project method in Nature science in form 4. To achieve the research aim the following tasks were made: to do a summative analysis of the theoretical literature, to gate the possibilities of project method in Nature science. And to do a case study in form 4 choosing the process of learning Nature science as an object of research. The usage of appropriate research methods helped to verify the hypothesis – a suitable usage of projects increases the acquirement of content in Nature science. In the main parts of paper the theoretical literature was summarized and analysed, the possibilities to use project method were iwestigated, knowing the topics of Nature science, a project for a long lasting period was made, and in appendices the hamdonts necessary for projects were included. The results of research were analysed. When making Diploma Paper, the information was taken from pedagogical and psychological literature, the Internet questionnaires were given to the teachers and the parents, form 4 lessons were observed. Project method, Nature science, work of projectsen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleProjekta metodes izmantošanas iespējas dabas zinībās jaunāko klašu skolēniemen_US
dc.title.alternativePossibilities of using the project method in the nature science lessons with younger pupilsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию