• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību vide 5-7 gadus vecu bērnu sociāli emocionālajai attīstībai pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-3614-Purmale-Vijolite_Peda020246.pdf (652.6Kb)
Autor
Purmale, Vijolīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Agnese
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā „Mācību vide 5 – 7 gadus vecu bērnu sociāli emocionālai attīstībai pirmsskolā” raksturotas dažādu autoru, tai skaitā D.Dzinteres, K.Hansenas, R.Kaufmanes, K.Volšas, I.Jurgenas, R.Kaņepējas, R.Lieģenieces, I.Maslo, M.Montesori, A.Šponas, S.Omarovas u. c. teorijas un atziņas kā bērna sociāli emocionālās attīstības veicināšanai izmantot mācību vidi pirmsskolā. Pētījuma mērķis – izzināt atbilstoši izveidotas mācību vides iespējas bērnu sociāli emocionālai attīstībai pirmsskolā. Pētījumā aktualizēts mācību vides, pedagoģiski psiholoģisko nosacījumu ievērošanas, skolotāju darbības nozīmīgums, raksturota bērna sociāli emocionālās attīstības līmeņa un sociālo iemaņu un prasmju diagnosticēšana pirmsskolas mācību vidē. Tiek piedāvāta programmas bērnu sociāli emocionālās attīstības sekmēšanai, tās praktiskā realizācija, pievēršot uzmanību bērnu attīstībai pirmsskolā. Iegūtie rezultāti liecina, ka piedāvājot bērnam brīvu savas darbības izvēli, nodrošinot nepieciešamo mācību vidi, palīdzot bērnam veikt savas aktivitātes pašam, pilnveidojas, attīstās bērna sociāli emocionālās prasmes un iemaņas. Bakalaura darbs sastāv no 4 nodaļām, 11 apakšnodaļām, nobeiguma, avotu un izmantotās literatūras saraksta un 14 pielikumiem. Darbs izmantojams pirmsskolas izglītības iestādēs kā palīgmateriāls pirmsskolas izglītības skolotājiem. Atslēgvārdi: attīstība, sociāli emocionālā attīstība, pirmsskolnieks, pedagoģiskais process, mācību vide
 
The Bachelor Degree Graduation Paper Study Environment for Social and Emotional Development of Children of 5-7 Years of Age at Pre-School Establishments contains characteristics of theories and opinions on how to use pre-school study environment for promotion of social and emotional development of a child, which were developed by various authors, including D. Dzintere, K. Hansena, R. Kaufmane, K. Volsa, I. Jurgena, R. Kanepeja, R. Liegeniece, I. Maslo, M. Montesori, A. Spona, S. Omarova and others The goal is to research in compliance with the study environment created respectively opportunities for social and emotional development of a child at a pre-school institution. In the course of the research the importance of study environment, observance of pedagogical and psychological conditions, teacher’s activities is stressed, diagnostics of the social and emotional development level and social skills and abilities of a child in pre-school study environment is given. The programs for promotion of social and emotional development of a child, practical performance thereof are suggested, paying special attention to a child’s development at a pre-school establishment. The results obtained certify that offering to a child freedom in selection of his/her activities, ensuring necessary study environment, helping a child to perform his/her activities him/herself, social and emotional skills and abilities of a child are being improved and developed. The Bachelor Degree Graduation Paper consists of 4 chapters, 11 subchapters, final part, sources, list of used literature and 14 appendices. The thesis may be used at pre-school establishments as accessory material for teachers of pre-school establishments. Key words: development, social and emotional development, pre-school pupil, pedagogical process, study environment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10493
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV