Zīmējuma tehniku izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu tēlotājdarbībā
Автор
Sedliņa, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Ausma
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: Dažādu zīmējuma tehniku izmantošana pirmsskolas vecuma bērnu
tēlotājdarbībā.
Darba autors: Sarmīte Sedliņa
Darba zinātniskā vadītāja: Ped. Maģ. Ausma Auziņa
Darba saturs: 73 lpp., 11 attēli, 5 diagrammas, 3 tabulas, analizēti 20 literatūras avoti
Pētījuma mērķis: Analizēt dažādu zīmējuma tehniku izmantošanas iespējas pirmsskolas
vecuma bērnu tēlotājdarbībā.
Pētījuma teorētiskajā daļā analizēta pirmsskolas vecuma bērnu kreativitāte un tēlotājdarbība balstoties uz V.Hibneres, I.Miķelsones, D.Lieģenieces, B.Frīdenbergas un citu speciālistu atzinumiem. Pievērsu uzmanību bērnu radošas personības attīstībai un mēģināju noskaidrot, kā bērniem tēlotājdarbību padarīt saistošāku, interesantāku un aizraujošāku.To veikt ar dažādu zīmējuma tehniku palīdzību.
Pētījuma praktiskajā daļā analizēta bērnu praktiskā darbība apskatāmo tēmu ietvaros un pārbaudīta hipotēze: „Dažādu zīmējuma tehniku apguve un pielietošana ir iespējama, ja kopā ar pedagogu tiek apgūta materiālu pielietojuma specifika un ir nodrošināta brīva to pieejamība”. The Content of the Paper: 73 pages, 11 pictures, 5 diagrams, 20 analyzed sources
of literature
The Aim of the Paper: Analys Different Drawing Technique in the Classes of
Fine Arts with Pre-school Children
In the first part of the present paper children creativity and the materials of fine arts are analyzed. The research is based upon the conclusion of V. Hibnere, I. Miķelsone, D. Lieģeniece, B. Frīdenberga and other specialists. Therefore, I have paid attention to the creative development of children: in the same time, I have tried to define the ways to make fine arts interesting and exciting for children using different fine arts materials and technikal help.
In the practical part or the present paper the practical work of children is analyzed and the hypothesis is being proved:”To master and apply drawing – technique are possible, if together with teacher child discovers what materials used for and is freely provide with it”.