Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilzeen_US
dc.contributor.authorVilhelma, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3649en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10524
dc.description.abstractDarbs sastāv no 4 daļām: Lasītintereses specifika, īpatnības 5-6 gadu vecumā; Psihiskās attīstības raksturojums 5-6 gadu vecumā; Rotaļas nozīme lasītintereses veicināšanā; lasītintereses sekmējošu rotaļu kopas izstrāde 5- 6 g.v. bērniem Pētījuma objekts: 5-6 gadus vecu bērnu lasītinterese Pētījuma priekšmets: rotaļas lasītintereses veicināšanai Pētījuma mērķis: pamatojoties uz vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnībām, teorētiskajām nostādnēm un bērnu interesēm, izveidot rotaļu kopu bērnu lasītintereses veicināšanai. Pētījuma uzdevumi: •Analizēt problēmu pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā •Izpētīt, kā rotaļas sekmē 5-6 gadus vecu bērnu lasītintereses apguvi •Izveidot rotaļu kopu, kuras sekmē lasītintereses apguvi 5-6 gadus veciem bērniem •Aprobēt izveidoto rotaļu kopu, analizēt iegūtos rezultātus Pētījuma metodes: Literatūras analīze, aptauja (anketēšana); pedagoģiskā izmēģinājuma darbība; pedagoģiskā novērošana par rotaļu ietekmi uz bērnu lasītintereses apguvi Bakalaura darbā raksturotas dažādu autoru pieejas, tai skaitā Rūķes- Draviņas V., Bošas R., Lieģenieces D.Liepas M., Lubņinskas A. , u.c. pieejas bērnu lasītintereses sekmēšanā un rotaļas izpētē. Sasniegtie rezultāti liecina, ka, piedāvājot bērniem daudzveidīgas rotaļas, pievēršot uzmanību lasītintereses attīstīšanai, skolotājam labi pārzinot savu bērnu individuālās īpatnības un prasības izvirzot saskaņā ar katra bērna spējām, sekmīgāk tiek veicināta bērnu lasītinterese, pieaug viņu pašvērtējums, vēlme piedalīties, darboties, darīt un paveikt. Darbs izmantojams pirmsskolas izglītības iestādēs kā palīgmateriāls pirmsskolas skolotājiem.en_US
dc.description.abstractThe amount of the Paper 74.pages, 51 bibliography items, 3 appendices. The Bachelor paper consists of 4 parts: specific character of readinginterest and individuality 5-6 years old children; characteristic of psychical development 5-6 years old children; importance of games in promotion to readinginterest; formations of games, whose promote 5-6 years old children readinginterest. The object of research: the readinginterest of 5-6 years old children The subject of research: the games for promote to readinginterest The aim of research: to repose on physical development individuality oldest age preschool children, theoretic approach and children interest, to make group of games, whose improve readinginterest. The tasks of research: •Analyse problem in pedagogical and psychological literature. •Study, how the games promote the readinginterest for 5-6 years old children •Make group of games, whose promote 5-6 years old children readinginterest. •Approbate the group of games, analyse the results. The methods of research: the analysis of pedagogical, psychological texts and literature; survey, pedagogical supervision. The practical research of Bachelor Paper could be valuable in use for pre- school teachers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļas nozīme lasītintereses veicināšana 5-6 gadu vecumāen_US
dc.title.alternativeRole of play in the acquisition reading skills of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record