Sociālpedagoģiskā darbība Krāslavas Grāfa Plātera poļu pamatskolā ar 6.- 9. klašu skolēniem, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās
Author
Artemenkova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Štekele, Inese
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „ Sociālpedagoģiskā darbība Krāslavas grāfa Plātera poļu pamatskolā ar 6. – 9. klases skolēniem, kuriem nepietiekams vērtējums mācībās”. Darba mērķis ir noskaidrot iemeslus, kāpēc skolēniem ir nepietiekams vērtējums mācībās un izstrādāt sociālpedagoģiskas darbības modeli darbam ar 6. – 9. klases skolēniem, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1. raksturot pusaudžu vecumposmu īpatnības; 2. raksturot mācību grūtības; 3. raksturot pusaudžu mācīšanās motivāciju; 4. raksturot skolas un ģimenes sadarbību; 5. raksturot sociālpedagoģiskās darbības metodes; 6. izstrādāt sociālpedagoģiskā darbības modeli darbam ar 6. – 9. klases skolēniem Krāslavas grāfa Plātera poļu pamatskolā, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības modeli Krāsalvas grāfa Plātes poļu pamatskolā . Darbā tika aprakstīts sociālpedagoģiskā darbība ar četriem skolēniem, kuriem bija nepietiekams vērtējums mācībās. . The topic of the diploma thesis is the “Social – educational activities in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater with the students of grades 6 – 9 with the inadequate academic evaluation”. The goal of the thesis is to determine the reasons for the inadequate academic evaluation of the students and produce the program for the social – educational activities for the work with the students of grades 6 – 9 with the inadequate academic evaluation. The tasks set for the achievement of the goal of the thesis: 1) to characterize the peculiarities of the teenager life stage; 2) to characterize the academic difficulties; 3) to characterize the academic motivation of the teenagers; 4) to characterize the collaboration of school and family; 5) to characterize the methods of the social – educational activities; 6) to produce the program of the social – educational work with the students of grades 6 – 9 in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater who experience an inadequate academic evaluation, and approbate the program of the social – educational activities in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater. The thesis describes the social – educational activities directed towards four students with the inadequate academic evaluation.