• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izziņas intereses attīstīšana par dabu dabaszinībās 1.klasē

Thumbnail
Открыть
299-3696-Bergmane_Vija_SkSp010005.pdf (923.7Kb)
Автор
Bergmane, Vija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Skolā skolēns ienāk ar dzīvu interesi par visu jauno sev apkārt, taču izziņas intereses skolā, skolēniem kļūstot vecākiem, ar laiku samazinās. Tā kā interesei kā motīvam ir svarīga nozīme mācībās, skolotājam jāpanāk, lai bērniem būtu interesanti mācīties. Darba tēma: “Izziņas intereses attīstīšana par dabu dabaszinībās 1.klasē”. Pētījuma mērķis: izpētīt skolēnu izziņas interešu attīstīšanu dabaszinībās un izstrādāt ieteikumus. Darbs sastāv no 5 daļām: 1.Izziņas intereses, to nozīme mācību procesā; 2.Skolas vecuma (6-11 gadi) vecumposma īpatnības izziņas interešu veidošanas aspektā; 3.Izziņas intereses attīstīšanas iespējas dabaszinībās 1.klasē; 4.Situācijas izpēte skolēnu izziņas intereses attīstīšanā par dabu 1.klasē; 5.Ieteikumi 1.klases skolēnu izziņas interešu attīstībā. Darba rezultāti: apkopoti pētniecības rezultāti, izdarīti secinājumi. Dabaszinībās ar dažādām aktivitātēm klasē un dabā var veiksmīgi attīstīt skolēnu izziņas intereses, kas savukārt sekmē skolēnu patstāvīgo darbību. Tas veido skolēnos pozitīvu mācību motivāciju.
 
Children enter school with live interest of the new that surrounds them, however the interest of knowledge decreases when they grow up. Because the interest as a motive is vital in learning process, teacher must achieve children’s interest to learn. Research theme: development of interest of knowledge about nature in natural sciences in the first grade. Research objective: to examine the development of interest of knowledge of school children in natural sciences as well as to develop recommendations. The paper consists of 5 sections: 1.Interest of knowledge, its meaning in learning process; 2.Specific character of children of school age (7-11) from the development of interest of knowledge point of view; 3.Opportunities to develop interest of knowledge in natural sciences in the first grade; 4.Situation research of the development of school children interest of knowledge about nature in the first grade; 5.Recommendations for the development of the first grade pupils’ interest of knowledge. Results: the research results were summarized as well as the recommendations were developed. One can successfully form the pupils’ interest of knowledge by applying different activities in nature science lessons indoors and outdoors. It stimulates children’s self-dependence. It develops positive motivation for learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10562
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV