Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorBergmane, Vijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3696en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10562
dc.description.abstractSkolā skolēns ienāk ar dzīvu interesi par visu jauno sev apkārt, taču izziņas intereses skolā, skolēniem kļūstot vecākiem, ar laiku samazinās. Tā kā interesei kā motīvam ir svarīga nozīme mācībās, skolotājam jāpanāk, lai bērniem būtu interesanti mācīties. Darba tēma: “Izziņas intereses attīstīšana par dabu dabaszinībās 1.klasē”. Pētījuma mērķis: izpētīt skolēnu izziņas interešu attīstīšanu dabaszinībās un izstrādāt ieteikumus. Darbs sastāv no 5 daļām: 1.Izziņas intereses, to nozīme mācību procesā; 2.Skolas vecuma (6-11 gadi) vecumposma īpatnības izziņas interešu veidošanas aspektā; 3.Izziņas intereses attīstīšanas iespējas dabaszinībās 1.klasē; 4.Situācijas izpēte skolēnu izziņas intereses attīstīšanā par dabu 1.klasē; 5.Ieteikumi 1.klases skolēnu izziņas interešu attīstībā. Darba rezultāti: apkopoti pētniecības rezultāti, izdarīti secinājumi. Dabaszinībās ar dažādām aktivitātēm klasē un dabā var veiksmīgi attīstīt skolēnu izziņas intereses, kas savukārt sekmē skolēnu patstāvīgo darbību. Tas veido skolēnos pozitīvu mācību motivāciju.en_US
dc.description.abstractChildren enter school with live interest of the new that surrounds them, however the interest of knowledge decreases when they grow up. Because the interest as a motive is vital in learning process, teacher must achieve children’s interest to learn. Research theme: development of interest of knowledge about nature in natural sciences in the first grade. Research objective: to examine the development of interest of knowledge of school children in natural sciences as well as to develop recommendations. The paper consists of 5 sections: 1.Interest of knowledge, its meaning in learning process; 2.Specific character of children of school age (7-11) from the development of interest of knowledge point of view; 3.Opportunities to develop interest of knowledge in natural sciences in the first grade; 4.Situation research of the development of school children interest of knowledge about nature in the first grade; 5.Recommendations for the development of the first grade pupils’ interest of knowledge. Results: the research results were summarized as well as the recommendations were developed. One can successfully form the pupils’ interest of knowledge by applying different activities in nature science lessons indoors and outdoors. It stimulates children’s self-dependence. It develops positive motivation for learning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIzziņas intereses attīstīšana par dabu dabaszinībās 1.klasēen_US
dc.title.alternativeDevelopment of cognitive interest about nature in science lesseons in Grade 1en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record