Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorPuriņa, Ariandaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:47Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:47Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3700en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10569
dc.description.abstractDiplomdarba temats – Kr. Barona personības un darba vērtīborientējoša apguve 8. klasē. Diplomdarba mērķis – teorētiski un praktiski izzināt, kuri pedagoģiskie rosinātājlīdzekļi – mācību formas un metodes – sekmē Kr. Barona personībā un daiļradē rodamo vērtību aktualizāciju skolā. Diplomdarbā apkopota un izvērtēta vērtīborientējošas mācību pieejas nozīmība literatūras apguvē. Izpētīts, kā 8. klases skolēniem padarīt tuvas Kr. Barona dzīvē un daiļradē ietvertās vērtības. Veidojot mācību metodiskās sistēmas variantu, apzināti Kr. Barona pamatskolas 8. klases skolēni. Diplomdarbam ir četras daļas, kurās analizēta Kr. Barona personības veidošanās un padarītā darba vērtības, izstrādāta mācību metodiskā sistēma, kura pielietota pedagoģiskajā darbā, strādājot klasē, kā arī stundu rezultātu apkopojums un analīze.en_US
dc.description.abstractDas Thema der Diplomarbeit ist die wertorientierte Aneignung der Personlichkeit undTatigkeit von Kr.Barons in der Klasse 8. Das Ziel der Diplomarbeit ist theoretisch und praktisch dieLehrmethoden und die Lehrmittel zu erkennen, die die Aktualisierung der in der Personlichkeit und im Schaffen von Kr. Barons gefundenen Werte in der Schule fordern. In der Diplomarbeit ist die Bedeutung der wertorientierten Lehrbehandlung bei der Aneignung der Literatur zusammengefasst und analysiert.In der Arbeit ist geforscht, wie die im Leben und im Schaffen von Kr. Barons gefundenen Werte den Schulern der 8. Klasse naher zu bringen. Bei der Ausarbeitung der Varianten des methodishen Systems wurden die Schuler der 8. Klasse der Grundschule von Kr. Barons geforscht. Die Diplomarbeit besteht aus vier Teilen, in denen die Werte der Formung der Personlichkeit und der geleisteten Tatigkeit von Kr. Barons analysiert sind, das methodische Lehrsystem ausgearbeitet,das bei der padagogischen Arbeit in der Klasse angewendet ist, sowie auch die Zusammenfassung der Ergebnisse und die Analyse der Unterrichtsstunden gegeben ist.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKrišjāņa Barona personības un darba vērtīborientējoša apguve 8.klasēen_US
dc.title.alternativeValue-oriented acquisition of Krišjānis Barons personality and creative work in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record