• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Leksiski gramatisko traucējumu korekcija jaunāko klašu skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību

Thumbnail
Öffnen
299-3706-Baikova_Iveta_SpSk040031.pdf (443.9Kb)
Autor
Baikova, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Datum
2007
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbā pētītas un analizētas psihologu, pedagogu un logopēdu teorētiskās atziņas zinātniskajā literatūrā par pētāmajiem jautājumiem ( jaunāko klašu skolēnu vecumposma valodas un runas attīstības īpatnības normas un attīstības traucējumu raksturojums; logopēdiskās korekcijas un attīstošā darba virzieni un uzdevumi; darba secība un paņēmieni leksiski gramatisko traucējumu korekcijai). Darbā analizēti, izvēlēti piemērotākie un praksē realizēti logopēdiskās korekcijas un attīstošā darba virzieni, uzdevumi, darba secība un paņēmieni leksiski gramatisko traucējumu korekcijai jaunāko klašu skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Atslēgas vārdi: LOGOPĒDIJA, JAUNĀKO KLAŠU SKOLĒNI, LEKSISKI GRAMATISKU TRAUCĒJUMU KOREKCIJA, VALODAS SISTĒMAS NEPIETIEKAMA ATTĪSTĪBA, VĀRDU KRĀJUMS Pētījuma mērķis: apkopot un lietot logopēdiskās korekcijas darba metodes un paņēmienus darbā ar bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, leksiski gramatisku traucējumu korekcijai. Darbs domāts sākumskolas skolotājiem, logopēdiem, kā arī bērnu vecākiem
 
Der Umfang der Arbeit : 50 Seiten, 3 Tabellen, 6 Zeichnungen, 30 Anlagen, 47 Quellennachweise. In der Arbeit werden theoretische Erkenntnisse der Psychologen, Pädagogen und Logopäden in wissenschftlicher Literatur Ņber die die Fragen der Forschung ( die Besonderheitensnormen der Sprach-und Sprechentwicklung der SchŅler der unteren Klassen und die Charakterisierung der EntwicklungsstĻrungen; die Richtungen und Aufgaben der logopädischen Korrektion und der Entwicklungsarbeit; Reihenfolge der Arbeit und Verfahren fŅr die Korrektion der lexikalisch-grammatischen SprachstĻrungen ) erforscht und analysiert. Es werden in der Arbeit die Richtungen, Aufgaben, Reihenfolge der Arbeit und Verfahren der logopädischen Korrektion und der Entwicklugsarbeit der SchŅler der unteren Klassen mit mangelhafter Entwicklung des Sprachsystems analysiert, passende ausgewählt und in der Praxis realisiert. SchlŅsselwĻrter: Logopädie, die SchŅler der unteren Klassen, die Korrektion der lexikalisch-grammatischen SprachstĻrungen, ungenŅgende Entwicklung des Sprachsystems, der Wortschatz. Das Forschungsziel: Die Zusammenfassung und der Gebrauch der Methoden und Verfahren der logopädischen Korrektion in der Arbeit mit den Kindern mit mangelhafter Entwicklung des Sprachsystems fŅr die Korrektion der lexikalisch-grammatischen SprachstĻrungen. Die Arbeit ist fŅr die Lehrer der unteren Klassen, Lägopäden, als auch Eltern vorgesehen.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10574
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV